نسخه چاپی

تامین زیر ساخت كشورها با توسعه گردشگری

دبیركل مجمع گفتگوی همكاری آسیا گفت: گردشگری فقط با تامین غذا، رستوران و هتل ارتباط ندارد بلكه به توسعه زیرساخت های كشورها كمك می كند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، باندیت لیمچون در حاشیه اجلاس وزرای گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا گفت: این کنفرانس فرصت مناسبی بود تا کشورهای آسیایی فرصت ها و ظرفیت های گردشگری خود را معرفی کنند.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ گردشگری با اقتصاد گفت: کشورها می توانند با استفاده از ظرفیت گردشگری خود درآمد زایی بالایی داشته باشند.

دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا گفت: گردشگری علاوه بر کارکرد اقتصادی، نقش مهمی در ارتباطات فرهنگی نیز دارد و این موضوع باعث شد کشورهای حاضر در این اجلاس، در گستره بین المللی خود را معرفی کنند.

وی با اشاره به پیشنهاد تاسیس مرکزی برای تعامل و ارتباط بیشتر بین کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا خاطر نشان کرد: این مرکز می تواند زمینه تبادل ارتباطات بین المللی این کشورها را فراهم کند.

نخستین اجلاس وزرای گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا با هدف بررسی راهکارهای توسعه صنعت گردشگری در کشورهای آسیایی هشتم و نهم شهریورماه در تبریز برگزار شد.

۱۳۹۵/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...