نسخه چاپی

بدرقه بچه‌های دوست داشتنی كاروان پارالمپیك ایران

كاروان پارلمپیك ایران با بدرقه مسئولان عالیرتبه كشوری و چهره‌های سرشناس ورزشی كشور ، آماده اعزام به ریو شد.

به گزارش نما، مراسم بدرقه کاروان ورزشی شهدای منا با حضور شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاونان وزارت ورزش و جوانان، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانواده ورزشکاران پارالمپیکی در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار و برند گلرنگ به صورت رسمي به عنوان حامي كاروان پارالمپيك معرفي شد.
کاروان 111 نفره ورزشکاران پارالمپیکی ایران که از هفدهم شهریور ماه باز‌ی‌های پارالمپیک ریو را پیش رو دارند با مراسم رسمی بدرقه که با طنین ملکوتی لبیک اللهم لک لبیک همراه بود، با حضور مسئولان و خانواده‌های خود، عازم سفر شدند. کاروان شهدای منا را 23 زن و 88 مرد ورزشکار تشکیل می‎دهند.


محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ابراز امیدواری کرد که کاروان شهدای منا از هفدهم شهریور با افتخارآفرینی و کسب مدال‌های رنگارنگ شادی را برای مردم به ارمغان آورند.
وی گفت: اراده قوی ورزشکاران پارالمپیکی که توانمندی‌های خود را به منصه ظهور می‌رسانند حاوی پیام مهمی است برای آنها که علیرغم توانمندی های جسمانی اراده ای برای ورزش ندارند.
خسروی وفا گفت: تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی برای افتخار آفرینی این کاروان صورت گرفته که ان‌شاءالله با توکل بر خدا نتیجه بخش خواهند بود.
معاونان وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مراسم بدرقه این کاروان حضور داشتند.

۱۳۹۵/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...