نسخه چاپی

پنجمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا افتتاح شد

پنجمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا با حضور توامس باخ، رییس كمیته بین المللی المپیك و شیخ احمد رییس شورای المپیك آسیا افتتاح شد.

به گزارش نما به نقل از کمیته ملی المپیک، پنجمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی با حضور 10 هزار مربی، ورزشکار، داور و کادر سرپرستی و اجرایی از 42 کشور آسیایی حاضر در این رقابت‌ها، با برگزاری مراسم افتتاحیه به‌طور رسمی در شهر دانانگ ویتنام با نام "دریای درخشان و آینده روشن" آغاز شد.

این رقابت‌ها که با حضور 3هزار ورزشکار در 22 رشته ورزشی و 172 ماده به‌طور رسمی از امروز آغاز می‌شود، تا دوازدهم مهر به طول خواهد انجامید. توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک، شیخ احمد الفهد الصباح رییس شورای المپیک آسیا و جمعی از روسای کمیته‌های المپیک کشورهای آسیایی در این مراسم حضور داشتند.

در مراسم افتتاحیه، کاروان ورزشی ایران با سرپرستی شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی و پرچمداری سید کاوه سلیمانی، ملی‌پوش موی‌تای و جمعی از مربیان و ورزشکاران اعزامی حضور داشتند.

شعار این دوره از بازی‌ها "دریای درخشان و آینده روشن" است و در اواسط مراسم افتتاحیه بارش ناگهانی باران تماشاگران، مسئولان بازی‌ها و تیم‌های حاضر در مراسم افتتاحیه را غافلگیر کرد.

۱۳۹۵/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...