نسخه چاپی

حضور مدیران سیاست‌زده بر مسند‌های تصمیم‌گیری

عکس خبري -حضور مديران سياست‌زده بر مسند‌هاي تصميم‌گيري

سومین مدیر سازمان محیط زیست نیز به علت فساد مالی و ارتشا دستگیر شد تا بار دیگر مشخص شود كه حضور مدیران سیاست‌زده بر مسند‌های تصمیم‌گیری و مدیریت در بخش‌های مختلف كشور می‌تواند چه آسیب‌هایی به همراه داشته باشد.

سومین مدیر سازمان محیط زیست نیز به علت فساد مالی و ارتشا دستگیر شد تا بار دیگر مشخص شود که حضور مدیران سیاست‌زده بر مسند‌های تصمیم‌گیری و مدیریت در بخش‌های مختلف کشور می‌تواند چه آسیب‌هایی به همراه داشته باشد. این روزها خبر فساد مالی در بین مدیران معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست دومینووار در رسانه‌ها منتشر می‌شود و مدیران سازمان محیط زیست یکی پس از دیگری دستگیر می‌شوند که در آخرین مورد روز گذشته، رسانه‌ها از بازداشت مدیرکل محیط زیست شمیرانات خبر دادند؛ موضوعی که نگاه‌ها را به عملکرد معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست دولت یازدهم معطوف می‌کند که به جای نظارت دقیق بر مدیران این سازمان و پیگیری معضلات محیط زیستی فراوان کشور که بسیاری از آنها نیز نتیجه سال‌ها مدیریت وی بر سازمان محیط زیست در دو دولت اصلاحات و تدبیر و امید است، روبه‌روی دوربین شبکه بی‌بی‌سی می‌نشیند و از برجام دفاع و به منتقدان آن حمله می‌کند! مدیری که در روزهایی که مردم شهرهای جنوبی کشور به دلیل پدیده گرد و غبار به سختی نفس می‌کشیدند، به جای حضور در منطقه و حداقل یک همدردی ساده، راهی میتینگ سیاسی شده و درباره ضرورت رفع حصر سخن می‌گوید و از سران فتنه دفاع می‌کند! مدیری که به جای پاسخگویی درباره چرایی ادامه یافتن معضل آلودگی در کلان‌شهرهای کشور، به‌ویژه پایتخت باز هم رویکردی سیاسی در پیش می‌گیرد و پای دولت قبل را به میان می‌کشد و ده‌ها مورد ریز و درشت دیگر از مواضع و اقدامات سیاست‌زده معصومه ابتکار، چون جنجال واردات بنزین، پارازیت و... .
بسیار واضح است، مدیری تا این حد سیاست‌زده و مشغول به مسائل خارج از حیطه کاری، مدیریتی و سازمانی خود قطعاً نه می‌تواند نظارت درستی بر مدیران پایین‌دست خود داشته باشد و نه می‌تواند موضوعات مربوط به حوزه مدیریتی خود را پیگیری و حل کند تا نتیجه آن بشود که پیش روی ماست، افزایش هر روز معضلات محیط زیست و دستگیری مدیران به دلیل فساد، ارتشا و... .

۱۳۹۵/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...