نسخه چاپی

واشنگتن حضور نظامی خود در آنسباخ آلمان را ۳ برابر می‌كند

ارتش آمریكا تصمیم دارد از سال ۲۰۱۷ به منظور تقویت كشورهای شرق ناتو نیروهای نظامی خود مستقر در پایگاه‌های نظامی شهر آنسباخ آلمان را سه برابر كرده و از آنجا نیرو به شرق ناتو اعزام كند.

به گزارش نما؛ خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه "دویچه ویرتشافتز ناخریشتن"، نیروهای امنیتی آمریکا تصمیم دارند نیروهای نظامی مستقر خود در شهر آنسباخ آلمان را از سال 2017 سه برابر کنند. ظاهرا این منطقه قرار است به مرکزی برای واحدهای نظامی تبدیل شود که به شرق اروپا اعزام می شوند.



حزب چپ آلمان نگران است که شهر آنسباخ آلمان واقع در ایالت بایرن به مرکز رویارویی کشورهای آمریکا و روسیه تبدیل شود.



آمریکا هشت پایگاه نظامی با هشت هزار نیرو در آنسباخ دارد که از آن جمله می توان به یگان ویژه بالگرد اشاره کرد.



آنسباخ به لحاظ راهبردی مکان و مسیر مناسب برای انتقال نیرو به سایر مناطق اروپاست.



به گزارش رسانه های آلمان ظاهرا از نظر پنتاگون و ناتو تعداد نیروهای مستقر در برخی پایگاه های شهر آسباخ کافی نیستند و در سال آینده باید شمار سربازان آمریکایی مستقر در این منطقه به 3 هزار نفر افزایش پیدا کند.



این نیروها البته شامل سربازانی که همراه با خانواده هایشان به صورت دائم در این منطقه مستقر هستند نمی شود بلکه در قالب گروهی به نام نیروهای دوار انجام می شود. این نیروها برای یک دوره 9 ماهه بدون خانواده هایشان به این منطقه اعزام می شوند.



این تصمیم برای افزایش نیروهای نظامی آمریکا در شهر آنسباخ آلمان در حالی گرفته شده که حضور نیروهای آمریکایی در این شهر بارها و بارها مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفته است.



منتقدان بر این باورند که آلمان به این ترتیب در جنایت های جنگی آمریکا در خاورمیانه و دیگر مناطق شریک می شود.

۱۳۹۵/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...