نسخه چاپی

حبیبی: اصولگرایان در انتخابات راهی جز ائتلاف ندارند

دبیركل حزب موتلفه اسلامی با تاكید بر اینكه در انتخابات ۹۶ اصولگرایان راهی جز ائتلاف ندارند گفت: حزب موتلفه برای انتخابات ۹۶ نامزد خواهد داشت ولی اگر ائتلافی صورت گرفت تبعیت خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در همایش کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه استان تهران که عصر امروز در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد اظهار داشت: اگر مردم از نظام انقلاب در 8 سال جنگ تحمیلی حمایت نمی‌کردند و پای سختی‌های جنگ نمی‌ایستادند اگر امیر المومنین (ع) هم فرمانده بود کار پیش نمی‌رفت و به همین دلیل باید از رزمندگان و هم شهدا تقدیر شود.

وی افزود: هیچ کسی از انقلاب طلبکار نیست و همه ما به انقلاب بدهکاریم و تنها شهدا از انقلاب تسویه حساب کرده‌اند.

حبیبی در ادامه با تشریح سیاست‌های انتخاباتی حزب موتلفه ضمن بیان اینکه در هر دو انتخابات سال 96 اصولگرایان راهی جز ائتلاف ندارند تاکید کرد: تجربه‌ها تاکنون نشان می‌دهد که اگر با تفرقه وارد صحنه انتخابات شویم امیدی برای پیروزی نداریم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه پیروزی اصولگرایان در انتخابات 96 را در سایه محوریت روحانیت ممکن و مجاز می‌دانیم تصریح کرد: هم در مبانی انقلاب و هم در مبانی دینی پیشکسوتی روحانیون امری ضروری و قطعی است و اصولگرایان نیز باید به این امر در انتخابات سال آتی توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: اصولگرایی که روحانیت را قبول ندارد اصولگرا نیست. و اصولگرای منهای روحانیت را اصولگرایی منهای اصولگرایی می‌دانیم.

حبیبی تاکید کرد: اسلام منهای روحانیت به معنای سازمان منافقین و فرقه ضاله فرقان است و خیلی از امت اسلامی زمانی پیش آمده که عده‌ای خیال کردند که می‌شوند بدون روحانیت مسیر را ادامه داد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: صرف داشتن لباس روحانیت ملاک نیست و آن دسته از روحانیونی که از اول انقلاب پشت امام بوده‌اند و اکنون نیز پشت رهبری هستند برای ائتلاف اصولگرایان مفید خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره می‌خواهیم نامزد داشته باشیم و تاکید و ترجیح بر نامزد موتلفه است تصریح کرد: ممکن است عده‌ای این حرف را با ضرورت ائتلاف مغایر بدانند ولی این چنین نیست.

حبیبی افزود: ما در انتخابات هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی قبل از انتخابات کار انتخاباتی خود را شروع کرده بودیم که یکی از کارها شناسایی نامزدها به فهرست 200 نفره‌ای رسیده بودیم ولی به مدیران کشوری خود ابلاغ کردیم که اگر ائتلافی بین اصولگرایان برقرار نشد دست پر به میدان بیایید و در صورتی که ائتلافی برقرار شد نیز دستتان برای انتخابات پر باشد.

حبیبی ادامه داد: این دستور به مدیران شهرستانی و استانی حزب موتلفه ابلاغ شده بود که نامزد خود را در جلسه اصولگرایان شهرستانی مطرح می‌کنید ولی موظفید آنچه را که جمع اصولگرایان در شهرستان و استان به آن نتیجه می‌رسند از آن لیست حمایت کنید و اگر مجموعه‌ تصمیمی غیر از انتخابات ما برسند به آن تصمیم تمکین کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه با تاکید بر اینکه سیاست انتخاباتی ما در سال 96 این است که اصولگرایان در شوراها با یک فهرست و یک صدا به میدان بیایند و در ریاست جمهوری نیز با یک صدا به میدان بیایند گفت: اینکه می‌گوییم نامزد داریم و به ائتلاف پیوندیم مغایرتی با هم ندارد و این مسئله مسبوق به سابقه است.

حبیبی در پایان با تاکید بر اینکه حزب موتلفه برای انتخابات 96 نامزد خواهد داشت گفت: اگر ائتلافی صورت گرفت نامزد خود را در ائتلاف تعریف می‌کنیم ولی اگر به نامزد دیگری رسیدند از آن تبعیت خواهیم کرد.

۱۳۹۵/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...