نسخه چاپی

پویش فلسطینیان برای تحریم «فیسبوك»

شمار زیادی از فعالان شبكه های اجتماعی در فلسطین، پویشی (كمپین) را در تحریم «فیسبوك» شروع و اعلام كرده اند كه این شبكه اجتماعی در تبعیت از خواسته های رژیم صهیونیستی حملاتی را علیه حساب های كاربری فعالان فلسطینی انجام داده است.

به گزارش نما ، ایرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: فعالان فلسطینی در شبکه اجتماعی عنوان کرده اند که فیسبوک حساب کاربری آنها را به اتهام تحریک حذف کرده است.

پیش از این منابع رسانه ای در رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که اسرائیل با فیسبوک در مورد نظارت بر محتوای تولید شده توسط فلسطینیان و حذف موضوعات «ناخوشایند» برای اسرائیل به توافق رسیده است.

بر همین اساس فیسبوک حساب کاربری هزاران فلسطینی از جمله حساب چند شخصیت برجسته را حذف کرده است.

محمد ثابت، عضو انجمن رسانه های اجتماعی فلسطین تاکید کرد که پویش فعلی فلسطین در سایه تسلیم فیس بوک در برابر فشارها و تحریک های رژیم صهیونیستی، یکی از قوی ترین و گسترده ترین پویش هاست.

شبکه اجتماعی فیسبوک در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه در تابستان 2014 نیز حمله هایی را علیه حساب های کاربری فلسطینیان انجام داد.

رمضان الآغا از فعالان اجتماعی فلسطین تاکید کرد: فیسبوک اخیرا حساب های مسئولان سیاسی، روزنامه نگاران مشهور و صفحه های خبری مشهور در کرانه باختری و نوار غزه را حذف کرده و طبق اعلام وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی فیسبوک با 95 درصد خواسته های این رژیم علیه فعالان فلسطینی موافقت کرده است.

وی افزود: مدیران فیس بوک همه اصول و معیارهای این شبکه اجتماعی را زیر پا می گذارند و به صورت نژادپرستانه رفتار می کنند.

وی از همه فعالان اجتماعی در جهان خواست که به این پویش فلسطینان در تحریم فیسبوک بپیوندند.

رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است که پویشی را علیه اقدامات «تحریک آمیز» در فضای مجازی که موجب تشویق به حملات شهادت طلبانه فلسطینیان می شوند، به راه انداخته است.

اوایل ماه جاری میلادی دو تن از وزرای رژیم صهیونیستی با مدیران شبکه اجتماعی فیسبوک دیدار کردند.

۱۳۹۵/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...