نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه جنگ نرم ستاد كل نیروهای مسلح در گفتگو با نما :

برگزاری جشنواره های هنری برای معرفی آثار ارزشمند انقلابی ضروری است

عکس خبري - برگزاري جشنواره هاي هنري براي معرفي آثار ارزشمند انقلابي ضروري است

سردار افشار فرمانده قرارگاه جنگ نرم ستاد كل نیروهای مسلح گفت: باید زمینه معرفی آثار هنرمندانی كه به آرمان های انقلاب متعهد هستند فراهم شده و این آثار به بازار عرضه شوند.

به گزارش نما ، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا افشار فرمانده قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار نما با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در تبریز عنوان داشت: برگزاری جشنواره هایی برای ارزیابی آثار برتر هنرمندانی که متعهداند و در مسیر آرمان های انقلاب و نظام اسلامی حرکت می کنند جزو ضروریات به حساب می آید.
وی افزود: خوشبختانه سازمان بسیج هنرمندان در زمینه اجرای دستورالعمل های مربوط به این حوزه خوب عمل کرده و من خود شاهد بودم که به حمد الله هنرمندان جوان چه قدر با شور و شعف از این جشنواره استقبال کردند.
سردار افشار ضرورت شناساندن آثار هنرمندان متعهد خاطر نشان کرد و ادامه داد: یکی از اقدامات مهم در این رابطه، عرضه عمومی اثر است چرا که همه هنرمندان اعم از نقاش، نویسنده، شاعر و دیگر رشته های هنری می خواهند کارشان دیده شود بنابراین توجه به این موضوع بسیار مهم است.
فرمانده قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح در این باره تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان با فراهم کردن زمینه عرضه و شناساندن این آثار می تواند اقدامی بسیار مطلوب را به انجام برسانذ.
وی در پایان نیز بر ایجاد زمینه ای برای فروش آثار هنرمندان متعهد تأکید کرد و پیشنهاد داد: شایسته است زمینه عرضه این آثار به بازار فراهم شود. بر همین اساس جای خالی موسساتی موسساتی برای بازاریابی و سفارش کارهای هنری هم اکنون احساس می شود. از این رو سازمان بسیج هنرمندان با تشکیل چنین مراکزی می تواند در عرصه توجه کارهای هنری جهشی بزرگ را ایجاد کند.

۱۳۹۵/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...