نسخه چاپی

عباسی: آقایان نمی‌خواهند فساد در فوتبال از بین برود

الك باشگاه سیاه‌جامگان گفت: برخی‌ها دوست ندارند فساد در فوتبال از بین برود چرا كه منافع‌شان در این موارد است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، در خصوص مشکلات مالی سیاه‌جامگان اظهار داشت: خدا را شکر من دیگر خیلی خود را درگیر فوتبال نمی‌کنم و مسائل و موارد را به پسرم واگذار کرده‌ام. دورادور موارا را دنبال می‌کنم. متاسفانه در فوتبال ما مشکلاتی وجود دارد که به مسئولان بالادستی برمی‌گردد و معلوم نیست آن بالا چه خبر هم هست.

وی ادامه داد:‌ وضعیت اسپانسر باشگاه هم اکنون نامشخص است و در حالی که ما 700-800 میلیون روی آن حساب کرده بودیم اما تمام آن مبالغ نابود شد در حالی که می‌توانست 10 درصد از هزینه‌های سالیانه ما را پرداخت کند. مشکلات زیاد است. باشگاه‌های فوتبال در ایران به جای فرماندهی کردن سنگ زیرین آسیاب هستند. هر فشاری که می‌خواهند به روی فوتبال بیاورند بر باشگاه‌ها خراب می‌شود.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان یادآور شد: بخش‌های خصوصی در ایران محکوم به فنا هستند. آنها را له و نابود می‌کنند. تمام این مواردی هم که گفته می‌شود می‌خواهیم باشگاه‌ها را خصوصی کنیم فقط یک شعار است و هیچ پشتوانه‌ای وجود ندارد. آقایان نمی‌خواهند فساد از فوتبال پاک شود چرا که سودشان در این است. اگر بخش خصوصی در فوتبال فعالیت داشته باشد و دستش در جیب خودش باشد فساد هم از بین می‌رود اما چون افرادی منافع‌شان روی این موضوع است حاضر نمی‌شوند که بخش خصوصی رونق بگیرد.

عباسی یادآور شد: در گذشته باشگاه‌هایی مثل ابومسلم و پیام را نابود کردند و هم اکنون هم تصمیم دارند تا باشگاه‌هایی چون ما نابود شویم. اگر اراده‌ای برای حل این مسئله وجود داشت قطعا می‌توانستند آن را ارائه دهند اما هیچ اراده‌ای در این زمینه وجود ندارد. ما در هفته دفاع مقدس هستیم و نباید فراموش کنیم که توانستیم بر دنیا فائق بیاییم و چون با جان ودل خود پیش رفتیم در جنگ تحمیلی موفق ظاهر شدیم اما هم اکنون آقایان نمی‌خواهند این مشکلات حل شود. هر چه این بازار شلوغ‌تر باشد عده‌ای بهره‌شان بیشتر است. نه برنامه‌ریزی درستی وجود دارد و نه از لحاظ مسائل مالی باشگاه‌ها در امنیت قرار دارند.

وی در مورد اینکه شایعه شده فرهاد کاظمی قصد جدایی از این تیم را دارد، افزود: من بارها و بارها اعلام کرده‌ام که باشگاه سیاه‌جامگان برای فرهاد کاظمی است و خانه اوست. به هر حال وقتی لیگ تعطیل می‌شود عده‌ای به دنبال جریان سازی هستند و حاشیه درست می‌کنند. فرهاد کاظمی در باشگاه کارش را دنبال می‌کند. درست است مشکلاتی وجود دارد اما ما هم در صدد برطرف کردن آن هستیم و باید از جاهای دیگر مسائل را برطرف کنیم. البته همانطور که گفتم به خاطر اینکه فوتبال ما پرکلک و پر از زیر و رو کشیدن شده است، خودم را از این فوتبال دور کرده‌ام.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در مورد کناره‌گیری این باشگاه از جام حذفی گفت: ما نمی‌توانیم در جام حذفی قهرمان شویم و علت حضورمان در این رقابت‌ها هم برگزاری بازی‌های دوستانه بود ولی به علت اینکه بازی اول ما مقابل شهرداری ماهشهر برگزار شد و آنجا هم هوا گرم است بیشتر به تیم آسیب خواهد رساند. به همین علت گفتند که نمی‌خواهیم شرکت کنیم. البته هنوز این مسئله قطعی نشده است و اینگونه به من گفتند. حالا باید ببینیم در آینده چه تصمیمی گرفته می‌شود.

۱۳۹۵/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...