نسخه چاپی

كفاشیان: جام جهانی قطر می تواند چهره اسلام را به جهان نشان دهد

نایب رئیس كنفدراسیون آسیا گفت: ما در بزرگترین قاره جهان فعالیت می كنیم و باید اعتبار را به فیفا بازگردانیم.

به گزارش نما به نقل از کاپ، علی کفاشیان که یکی از نامزدهای حضور در شورای فیفا محسوب می شود، در آستانه انتخابات در گفت و گو با یک سایت هندی اظهار داشت: تفاوتی نمی کند که چه کسی به عنوان عضو شورای فیفا معرفی شود چون برنامه های ما مشترک است و باید روی آنها متمرکز شویم. ما در بزرگترین قاره جهان فعالیت می کنیم و باید اعتبار را به فیفا بازگردانیم.
وی درباره جام جهانی 2022 و میزانی قطر که اولین کشور در خاورمیانه از این نظر خواهد بود، عنوان کرد: قطر که یک کشور نوپا است، به سرعت در حال تغییر و گسترش است. آنها تلاش زیادی برای میزبانی کردند اما شاید اشتباه هم داشته باشند. آنها به انتقادات سازنده گوش فرا می‌دهند و تغییرات مثبت را پیاده می‌کنند. به نظرم جام جهانی 2022 فرصتی طلایی، نه تنهای برای قطر بلکه برای منطقه خاورمیانه است. تمام کشورهای مسلمان و پرجمعیت منطقه در این جام جهانی می‌توانند چهره واقعی اسلام را نشان دهند.
نایب رئیس AFC درباره جام جهانی نوجوانان در هند که سال 2017 برگزار می شود، تصریح کرد: نمی‌توانم شجاعت فدراسیون فوتبال هند را بابت اعلام میزبانی این مسابقات توصیف کنم. این رویداد در سال آینده می‌تواند روح پیشتازی تاریخچه غنی فوتبال هند را بیدار کرده و جوانان را به زمین‌های فوتبالی و حتی فوتبال را به خیابان‌های هند بازگرداند.مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا را که در حال حاضر در گوا در حال برگزاری است پیگیری می‌کنم. زمانی که بازی تیم هند مقابل ایران را دیدم، به نظرم هند اکنون نسبت به مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا پیشرفت زیادی کرده است.
کفاشیان در پایان گفت: پیش از هر چیز باید کاری کنیم که کودکان ما به خیابان‌ها بیایند و از انجام بازی فوتبال لذت ببرند. سپس باید مراکز استعدادیابی که نیاز است با باشگاه‌های حرفه‌ای در ارتباط باشند را به منظور یافتن استعدادها راه‌اندازی کنیم. فراتر از این‌ها ما فرمولی برای برنامه پیشرفتی برای این جوانان به منظور تمرین دادن و رقابت در مسابقات رسمی در نظر خواهیم گرفت.

۱۳۹۵/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...