نسخه چاپی

تهدید نتانیاهو به موشكباران غزه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید كرد كه در صورت شلیك یك فروند موشك از نوار غزه به سمت شهرك‌های صهیونیست نشین، غزه را موشكباران خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: بنیامین نتانیاهو طی اظهاراتی مدعی شد که کابینه اسرائیل به ریاست وی دستاوردهای زیادی را محقق کرده است که مهم ترین آن تقویت امنیت به خصوص در مرز نوار غزه و مصر و ممانعت از نفوذ افراد از این دو منطقه است.

وی افزود که در صورت شلیک یک فروند از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین، غزه را موشکباران خواهند کرد.

نتانیاهو تصریح کرد که اسرائیل امروز اصلی دارد که از قبل وجود نداشت و آن اینکه هرکس ضعیف باشد هرگز باقی نمی ماند و این فرد قوی است که باقی خواهد ماند، صلح تنها با قدرتمندان ممکن است و بر این اساس اسرائیل بیش از پیش تقویت شد و امید و آینده نیز از همین جا نشأت می گیرد.

وی اشاره کرد که دو روز پیش در مجمع عمومی سازمان ملل حقیقت را بیان کردم و آن اینکه : اسرائیل جهان را با پرچم سفید و آبی خود مزین کرده است بلکه سازمان ملل نیز با پرچم «اسرائیل» تزئین شده است.

نتانیاهو در ادامه اظهار داشت که نزدیکی اسرائیل و کشورهای عربی به دستیابی به سازش با فلسطینیان و دستکم با فلسطینیان که به صلح حقیقی با اسرائیل اهتمام دارند، کمک می کند.

رونمایی مقاومت از دو موشک جدید

این اظهارات نتانیاهو در حالی است که تیپ های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین شامگاه دیروز دوشنبه از جدیدترین موشک های خود رونمایی کرد و گفت که این دو موشک از قدرت تخریب بسیار بالایی برخوردارند.

بر اساس این گزارش، تیپ های ناصر صلاح الدین شامگاه دیروز دوشنبه رژه نظامی باشکوهی را در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه برگزار کرد و طی آن دو موشک جدید خود را به معرض نمایش گذاشت.

ابو عطایا سخنگوی این تیپ ها در کنفراسی خبری افزود که مقاومت فلسطین توانسته به رغم تمامی موانع و مشکلات و آثار و پیامدهای سوء محاصره نوار غزه، موشک ها و سلاح های خود را ارتقا دهد.

وی افزود که این دو موشک به میمنت اسامی دو فرمانده شهید تیپ های ناصر صلاح الدین خالد و ابو عطایا نامگذاری شده اند و از قدرت تخریب و ویرانگری بسیار بالایی برخوردارند.

ابو عطایا اشاره کرد که این موشک ها در مقابل هرگونه تجاوز دشمن بازدارنده خواهند بود و تمامی نهادها و تاسیسات راهبردی و حساس دشمن صهیونیستی در تیررس این موشک ها خواهد بود. البته او اشاره ای به برد دقیق این موشک ها نکرده است.

وی خاطر نشان کرد که ما همچنان به مقاومت پایبند خواهیم بود، زیرا مقاومت دژی محکم و استوار در برابر توطئه های دشمنان برای نابودی مساله فلسطین خواهد بود.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صدها مبارز نقاب بر چهره مقاومت شامگاه دیروز دوشنبه در این رژه نظامی باشکوه شرکت کرده و سلاح ها و تجهیزات جنگی مختلفی در دست داشتند.

گروه های مقاومت فلسطین و در راس آن ها گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس بارها اعلام کرده اند که برای مقابله با اشغالگران همیشه در حال ارتقای موشک ها و تجهیزات نظامی خود هستند.

در جنگ 51 روزه در تابستان سال 2014، 11 هزار واحد مسکونی به طور کلی و 6800 واحد دیگر به طور جزئی تخریب شدند و خسارت های بسیار زیادی به نوار غزه وارد آمد. همچنین زیرساخت های باریکه غزه نیز دچار خسارت های زیادی شدند.

۱۳۹۵/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...