نسخه چاپی

عدد ١ را به شماره ٣٠٠٠٧٠٤٠ پیامك كنید

رضا كیانیان قیام كرده تا به كمك مردم بتواند دریاچه ارومیه را نجات دهد. مشاركت هنرمندان در مباحث اجتماعی اغلب جنبه نمادین دارد اما این‌بار كیانیان وسط گود است.

به گزارش نما به نقل از شهروند: رضا کیانیان قیام کرده تا به کمک مردم بتواند دریاچه ارومیه را نجات دهد. مشارکت هنرمندان در مباحث اجتماعی اغلب جنبه نمادین دارد اما این‌بار کیانیان وسط گود است. او کمپینی تشکیل داده برای احیای دریاچه ارومیه که نیاز به یک‌میلیون امضا دارد. خودش می‌گوید اگر ما بتوانیم یک‌میلیون امضا جمع کنیم با تکنولوژی و سرمایه‌گذاری مدرن، جامعه جهانی به ما کمک خواهد که این دریاچه را زودتر احیا کنیم.


او می‌گوید به هر دلیلی سیاست‌های غلط، استفاده غلط کشاورزی از آب، استفاده نادرست ما از آب و خشکسالی باعث شده تقریبا تمام دریاچه ما نابود شود. آب‌های رودخانه‌ها به ٢٠‌درصد رسیده است، یعنی ممکن است تا ٢٠‌سال آینده خشکسالی در ایران کامل شود. برای این‌که این اتفاق نیفتد ما کمپینی تشکیل دادیم تا یک‌میلیون امضا جمع کنیم و بدهیم سازمان ملل، تا علاوه بر ایجاد همبستگی مردمی، جامعه جهانی را متوجه این فاجعه جهانی کنیم.

کیانیان معتقد است که شرایط فعلی چیزی شبیه دوران دفاع مقدس است و ما که هشت‌سال برای دفاع از خاک سرزمین‌مان مبارزه کردیم اکنون موظفیم طبیعت سرزمین‌مان را از خشکسالی نجات دهیم.

او می‌گوید وقتی دریاچه ارومیه خشک شود می‌دانید چه فاجعه‌ای پیش می‌آید. طوفان‌های نمک باعث می‌شود تا کشاورزی منطقه نابود و مهاجرت آغاز شود، برای این‌که این کارها نشود خیلی ساده است.

بیایید دست به دست رضا کیانیان مانع نابودی دریاچه ارومیه شویم. برای این همراهی کافی است فقط یک پیامک بدهيد و عدد ١ را به شماره تلفن ٣٠٠٠٧٠٤٠ پیامک کنیم.

۱۳۹۵/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...