نسخه چاپی

آمریكا در حال تكثیر تروریست‌های النصره است!

سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه ادعاها و تهدیدهای اخیر وزارت امورخارجه آمریكا را بیانگر حمایت واشنگتن از تروریستهای النصره و تلاش برای افزایش تعداد آنان در سوریه دانست.

به گزارش نما به نقل از روسیا الیوم "ایگور کناشنکوف" در واکنش به ادعاهای "جان کربی" سخنگوی وزارت امورخارجۀ آمریکا که هشدار داده بود "روسیه خسارتهای بیشتری را در سوریه متحمل خواهد شد، و اجساد نظامیان خود را در کیسه تحویل خواهد گرفت، و هواپیماهایش سرنگون خواهد شد"، اظهار داشت: سرانجام نقاب‌ها برداشته شد.
وی افزود: اطمینان دارم، جان کربی که اخیرا لباس نظامی را از تن خارج کرده و لباس سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا را پوشیده است، به خوبی پیامدهای اظهاراتش را درک می‌کند.
کناشنکوف خاطرنشان کرد: سخنان کربی، اعتراف آشکار وی به این مسأله است که، همه کسانی‌که مخالفان سوریه نامیده می‌شود و درگیر جنگ در سوریه هستند، چیزی به جز یک تجمع تروریستی بین المللی نیستند که تحت فرمان آمریکا قرار دارند.
کناشنکوف تأکید کرد: درارتباط با سخنان کربی درخصوص بازگشت اجساد نظامیان ما در کیسه، و حمله به هواپیماهای ما در سوریه می‌‌گویم، که ما کاملا از تعداد کسانی که واشنگتن در سوریه آنان را "کارشناس" می‌نامد – به ویژه در حلب- باخبر هستیم، و بر ما پوشیده نیست که این افراد در آنجا در حال طرح ریزی عملیات نظامی و نظارت بر اجرای آن هستند.
کناشنکوف اظهار داشت: ما همچنین می‌دانیم که تلاش‌های مستمر و شکست خوردۀ آنان برای تکثیر تروریست‌های "جبهه النصره" تحت عنوان "مخالفان" ادامه دارد.
وی افزود: ولی در ارتباط با تهدید روسیه و جان سربازان ما در سوریه، می‌گوییم که عناصر مسلح در آنجا هیچ کیسه‌ای را برای قرار دادن اجسادشان درآن نخواهند یافت، و فرصت فرار از آنجا را نخواهند داشت.
کناشکنوف گفت: بار دیگر اعلام می کنیم که برای ادامۀ گفتگو با طرف آمریکایی و طرح‌ریزی گامهای مشترک در مبارزه علیه تروریسم در سوریه کاملا آمادگی داریم، و این امر نیازمند آن است که نظامیان و شهروندان ما با هیچ تهدیدی مواجه نشوند.
وی تأکید کرد: ما درخصوص امنیت و سلامت شهروندانمان در هر نقطه از دنیا کوتاه نمی آییم، و حمایت از آنان در رأس اولویتهای ما قرار دارد.

منبع: العالم

۱۳۹۵/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...