نسخه چاپی

كارگردان فیلم سیانور در گفتگو با نما :

سیانور روایتگر بخشی از حوادث پنهان تاریخ معاصر ایران

عکس خبري -سيانور روايتگر بخشي از حوادث پنهان تاريخ معاصر ايران

فیلم سینمایی سیانور كه دومین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی است كه بخشی از حوادث سیاسی تاریخ معاصر ایران را روایت می كند.

به گزارش نما ، بهروز شعیبی کارگردان فیلم سیانور در حاشیه اکران خصوصی این فیلم در گفتگو با خبرنگار نما گفت: سیانور فیلم پلیسی عاشقانه است که به اتفاقات سیاسی سال 1354 می پردازد .
شعیبی افزود: ابتدای دهه پنجاه فضای پر التهاب سیاسی بر کشور حاکم بود که بخش های ناگفته زیادی دراین برهه از تاریخ وجود دارد که در این فیلم تصویر سازی شده است .
این بازیگر و کارگردان سینما ، تلویزیون در پاسخ به مشکلات پیش روی احتمالی درخصوص ساخت این فیلم سینمایی تصریح کرد: قبل از ساخت فیلم سیانور تحقیق خوبی از سوی نویسنده فیلم مسعود احمدیان صورت گرفت ،ضمن اینکه محمود رضویان هم تهیه کننده دقیقی است که با پشتوانه خوبی وارد ساخت این فیلم شدم ،لذا خیلی نگران مسائل بعد از ساخت سیانور نبودم .
شعیبی در خصوص پیش بینی میزان استقبال مردم از فیلم سیانور گفت: امیدوارم سیانور شروع و مدخلی باشد برای این گونه سینمایی که در حال انقراض است .
پیش بینی من این است که اکران خوبی داشته باشیم ،به این دلیل که بخشی از تاریخ و فضای سیاسی کشور در اوایل دهه 50 به گونه ای دیگر در این فیلم روایت شده است .
گفتنی است سیانور یادآور قرصی است که چریکهای پیش از انقلاب وزمانی که در آستانه دستگیری توسط نیروهای شاه قرار می گرفتند می بلعیدند که مبادا نتوانند شکنجه ها را تحمل کنند و مجبور به افشای اطلاعات محرمانه شوند که این فیلم مروری دارد بر زندگی مجید شریف واقفی یکی از چریکهایی که از سازمان مجاهدین خلق ایران انشعاب کرد.
مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی ، پدرام شریفی، بابک حمیدیان ، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی و آتیلا پسیانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می باشند .

۱۳۹۵/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...