نسخه چاپی

محمد صادق كوشكی در واكنش به نطق میان دستورعضو فراكسیون امید:

محمود صادقی لیاقت حضور در مناصب حكومتی را ندارد /طرح عامدانه این سخنان مصداق خیانت به كشور است

عکس خبري -محمود صادقي لياقت حضور در مناصب حکومتي را ندارد /طرح عامدانه اين سخنان مصداق خيانت به کشور است

اگر آقای صادقی از روی عمد و آگاهانه این مسائل را مطرح كرده كه خائن است و اگر از روی نا آگاهی مطرح كرده كه مشخص است لیاقت حضور در مناصب حكومتی را ندارد

طی روزهای گذشته مقام معظم رهبری، سیاستهای کلی انتخابات را ابلاغ کردند، این امر مورد استقبال گروههای سیاسی مختلف قرار گرفت، اما متاسفانه برخی در این بین راه سوء استفاده را درپیش گرفتند و سعی کردند از این طریق مقاصد خود را به پیش ببرند، محمود صادقی عضو هیات رئیسه فراکسیون امید در نطق میان دستور خود ایلاغ این سیاستها را دستاویزی جهت حمله به سپاه و بسیج قرار داد و بهانه ایی برای حمایت فتنه گران.
در همین راستا یک کارشناس سیاسی گفت: به نظر می رسد اینگونه برخوردها بیش از هر نهاد دیگری از سوی شورای محترم نگهبان باید رصد شود، یعنی اینکه وقتی شورای نگهبان افرادی را تائید صلاحیت می کند تا از این طریق به مناصب حکومتی دست پیدا کنند و در قدرت قرار بگیرند و اینها عملکردی از خود بروز می دهند که ثابت می کند به هیچ وجه صلاحیت قرار گرفتن در این سمت را نداشته اند، لازم است تا با آنها برخورد لازم صورت بگیرد.
دکتر محمد صادق کوشکی اینگونه سخنان را به ضرر منافع ملی کشور دانست و گفت: اگر گوینده این سخنان، ذره ایی به منافع ملی و امنیت کشورش فکر می کرد، به هیچ وجه اینگونه سخنان را به زبان نمی آورد و به عبارتی بهانه به دست دشمنان این کشور نمی داد.
این استاد دانشگاه ادامه داد: آقای صادقی رسما ً دارند انتخابات در ایران را زیر سئوال می برند و بهترین خوراک را برای نهادهای به اصطلاح مدعی حقوق بشری غربی فراهم می کنند تا کشور را تحت فشار قرار دهند.
کوشکی بهترین دلیل برای نقض اینگونه سخنان را حضور آقای صادقی و دوستانش در مجلس شورای اسلامی خواند و افزود: اگر ادعاهای آقای صادقی درست باشد، نباید هیچ وقت امثال آقای صادقی به مجلس راه می یافتند چه برسد به اینکه آن را زیر سئوال هم ببرند.
این کارشناس سیاسی گوینده اینگونه سخنان را فاقد شناخت ادبیات سیاسی خواند و اظهار داشت: متاسفانه این افراد متوجه نیستند که نباید از یک تربیون رسمی منافع کشور را به خطر انداخت و کشورشان را به تقلب و دستکاری در انتخابات متهم کرد، آن هم انتخاباتی که خود او از همین طریق به مناصب حکومتی دست یافته است.
کوشکی درتوضیح چرائی عملکرد این افراد توضیح داد: متاسفانه این دوستان در عرصه سیاست تجربه چندانی ندارند و گرنه می دانستند متهم کردن کشور بر ضد منافع ملی و امنیت کشور است و در مجامع بین المللی سخنان ایشان به عنوان سندی بر ضد کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: متاسفانه از تربیون رسمی کشور 38 سال انتخابات این کشور زیر سئوال رفته و ایشان از بیخ و بن شاخه ایی را که بر روی آن نشسته دارد می برد.
این استاد دانشگاه در پایان افزود: اگر آقای صادقی از روی عمد و آگاهانه این مسائل را مطرح کرده که خائن است و اگر از روی نا آگاهی مطرح کرده که مشخص است لیاقت حضور در مناصب حکومتی را ندارد و این مسئله باید قابل توجه شورای محترم نگهبان باشد تا در آینده در تائید صلاحیت این دوستان دقت نظر بیشتری داشته باشد.

۱۳۹۵/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...