نسخه چاپی

هانی زاده در گفتگو با نما:

آیا پرونده ایمیل ها رویای نامزدی هیلاری كلینتون را بر باد می دهد؟

عکس خبري -آيا پرونده ايميل ها روياي نامزدي هيلاري کلينتون را بر باد مي دهد؟

كارنامه سیاه خانم كیلینتون در دوران وزارت خارجه خود، موضوع بسیار مهمی است كه ممكن است مانع ورود خانم كیلینتون به كاخ سفید شود و در انتخابات آینده ریاست جمهوری مشكل ساز شود

سازمان اف‌بی‌آی روز دوشنبه ۱۰۰ صفحه جدید از اسناد بازرسی‌های پیرامون رسوایی استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل‌های شخصی در دوران صدارت بر وزارت خارجه آمریکا را منتشر کرد. پایگاه تحلیل خبری نما در رابطه با این موضوع تحلیل کارشناس مسائل بین الملل آقای هانی زاده را خواستار شد:
هانی زاده ردر اين رابطه گفت: کارنامه سیاه خانم کیلینتون در دوران وزارت خارجه خود، موضوع بسیار مهمی است که ممکن است مانع ورود خانم کیلینتون به کاخ سفید شود و در انتخابات آینده ریاست جمهوری مشكل ساز شود ولی با توجه به اینکه خانم کیلینتون به لابی صهیونیستی نزدیک است و تکیه زیادی به کمک های این لابی دارد به نظر می رسد که شانس او برای پیروزی بالاست. با این حال هم خانم کیلینتون و هم آقای ترامپ دارای ضعف های اخلاقی و سیاسی هستند و ممکن است که با درصد بسیار پایینی از آرا به پیروزی برسند در این میان شانس ترامپ از نظر من برای پیروزی بالاست اما با توجه به تکیه لابی خانم کیلینتون به صهیونیسم ممکن است تقلب هایی صورت بگیرد و خانم کیلینتون راهی کاخ سفید شود. مسئله ایمیل های خانم کیلینتون و درز اطلاعات درباره پیام های این خانم به هر حال یک رسوایی سیاسی اخلاقی است. البته ترامپ هم به خاطر اظهار نظرهایی که راجع به خانم ها داشته و شکایت هایی که از او شده ممکن است دچار چالش جدی شود. ولی در حال حاضر شرایط رقابتی این دو فرد مساوی است و هیچکدام بر دیگری برتری ندارند با این حال در آینده نزدیک و در کمتر از یکماه باقی مانده از انتخابات هنوز پیش بینی ها در مورد اینکه چه کسی پیروز خواهد شد بسیار دشوار خواهد بود اما الان اقبال عمومی برای آقای ترامپ بیشتر از خانم کیلینتون است. ولی باز متذکر می شوم که نباید در این بین رابطه بین این خانم و لابی صهیونیسمی را فراموش کرد.
آقای هانی زاده با اشاره به ۱۱ گوشی بلک بری مورد وصول هیلاری کلینتون در خلال دوران وزارتش و اتصال همه آنها به ایمیل وی, گفت: وجود این یازده گوشی بیشتر نشان دهنده ضعف شخصیتی این خانم است اما این دست مسائل در کشور آمریکا قابل حل است. بیشتر ایرادهای این خانم یکی همین سوءاستفاده از وزارت خارجه برای مسائل شخصی است و دیگر اینکه او در گذشته به مواد مخدر پناه می برد ولی باید بدانید این گونه مسائل از دسته مشکلاتی است که در جامعه آمریکا به راحتی قابل توجیه است و می توانند از اینها عبور کنند.

۱۳۹۵/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...