نسخه چاپی

بصیرت، نگاه پلیس را در جامعه نافذ می كند

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با تاكید بر لزوم توجه به بصیرت افزایی كاركنان نیروی انتظامی برای موفقیت در اجرای ماموریت ها،گفت:بصیرت نگاه پلیس را در جامعه نافذ می كند.

به گزارش نما به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی بهشتی پور در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: امروز ایران با وجود توطئه های بی شمار دشمنان از امن ترین کشورهای جهان است.

وی ادامه داد: امنیت موجود در کشور به برکت اهل بیت و جانفشانی نیروهای خدوم نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح محقق شده است.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه به موضوع اربعین و تاثیر آن در بصیرت افزایی کارکنان انتظامی استان ایلام اشاره کرد و افزود: امروز شما در استانی مشغول خدمت هستید که گرد و غبار زائران ابا عبدالله الحسین (ع) بر شما مزین می شود و این نعمتی است که نصیب هر کس نمی شود.

وی دینداری و بصیرت را عامل رسیدن به مقصود و هدف متعال اعلام و تاکید کرد: استفاده صحیح و درست از برنامه های دینی باعث رسیدن انسان به کمال و سعادت است.

بهشتی پور یادآور شد: بصیرت افزایی و نظارت بر اعمال و رفتار از نکات مهمی است که باید انجام گیرد تا مسیر درست و بدون لغزش به کارکنان نشان داده شود.

وی گفت: پلیس با آگاهی و بصیرت افزایی کامل می تواند در ماموریت های خود از جمله برقراری امنیت و برخورد مجرمان از درک بیشتری برخوردار باشد.
جانشین عقیدتی سیاسی ناجا دوره های بصیرت را عامل اصلی در جلوگیری و ریزش کارکنان دانست که آنها را از انحراف و خطر حفظ می کند.

فرمانده انتظامی ایلام: اربعین بازتابی بین المللی خواهد داشت
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اربعین بازتابی بین المللی دارد که چشم همه دنیا به نحوه برگزاری آن است.

سردار نورعلی یاری نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم ایلام ولایت مداری خود را در صحنه های مختلف به اثبات رسانده اند، در دوران دفاع مقدس استان ایلام حدود سه هزار شهید به انقلاب و آرمان های امام (ره) اهداء کرده است.

وی به نقش روحانیت مبارز استان و در راس آن آیت ا.. حیدری ایلامی اشاره کرد و گفت: روحانیت مبارز استان به عنوان سفیران امام(ره) افتخار آفرین و نقش بسزایی داشتند.

سردار یاری کارکنان پلیس ایلام را یکی از پاک ترین نیروها دانست و ادامه داد: پلیس ایلام با دلسوزی و خلوص نیت به کشور خدمت می کنند که نکته خوب و ارزشمندی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام شاخص های امنیت در استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رضایت مندی مردم، مسئولان و بازرسی های میدانی ناجا خود گواه این مطلب است.

یاری اخلاق مداری را از جنبه های مثبت پلیس ایلام یاد کرد و یادآور شد: برخورد شایسته با ارباب و رجوع و در عین حال برخورد قاطع با هنجارشکنان نمونه بارز آن است.

وی مهمترین ماموریت پیش روی پلیس را ماموریت ملی اربعین عنوان کرد و گفت: برنامه اربعین بازتاب داخلی، منطقه ای و بین المللی دارد و برای کلیه کشورها از جمله آل سعود و اسراییل مهم است.

وی اضافه کرد: پلیس استان آمادگی کامل را دارد که امنیت زائران اباعبدا..الحسین(ع)را به نحو مطلوب فراهم کند.


در این مراسم از زحمات و تلاش های حجت الاسلام بهمن جوشقانی در مدت تصدی ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام تقدیر و حجت الاسلام حسن محتشمی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

۱۳۹۵/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...