نسخه چاپی

اخبار منتشر شده در مورد وضعیت جسمی دانش‌آموز روستای توزلو صحت ندارد

مدیركل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینكه اخبار منتشر شده در مورد وضعیت جسمی دانش‌آموز روستای توزلو صحت ندارد، گفت: موضوع دانش‌آموز روستای توزلو در دست بررسی است و چنانچه مدیر تخلف كرده باشد برخورد می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس از زنجان، مرتضی تمجیدی بعد از ظهر امروز در پاسخ به سؤال خبرنگاران در زمینه انتشار خبر تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در روستای توزلو از توابع شهرستان خدابنده اظهار کرد: براساس آئین‌نامه مدارس بارها به مدیران گوشزد شده که از هرگونه تنبیه دانش‌آموزان خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکید شده از تنبیه به هر شکلی خودداری شود، اضافه کرد: تنبیه چه به لحاظ جسمی و چه روانی مد نظر ممنوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در صورت دریافت هرگونه گزارشی مبنی بر تنبیه دانش‌آموزان در مدارس موضوع در دست پیگیری قرار می‌گیرد، اضافه کرد: مسؤولان مربوطه در این شرایط به محل اعزام می‌شوند و تصمیم لازم اخذ می‌شود.

تمجیدی خاطر نشان کرد: در زمینه دانش‌آموز روستای توزلو نیز با انتشار خبر منتشر شده در زمینه ضرب و شتم این دانش‌آموزان مسؤولان آموزش و پرورش برای پیگیری موضوع به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان آموزش و پرورش برای تکمیل گزارش این موضوع در منطقه حضور داشتند، عنوان کرد: در صورت وجود هر گونه تخلفی در این زمینه با افرادی که این تخلف را انجام داده برخورد قانونی انجام می‌شود.

با بیان اینکه جزئیات بیان شده از حال دانش‌آموزان روستای توزلو در شبکه‌های اجتماعی صحت ندارد، اظهار کرد: این دانش‌آموزان هم‌اکنون با سلامتی در کلاس‌های درس حضور دارد.

تمجیدی با اشاره به اینکه گاهی مسائل غیر مرتبط با آموزش در انعکاس چنین اخباری می‌تواند موثر باشد، افزود: این موضوع در مورد پرونده روستای توزلو در دست بررسی بوده و تا اعلام نتیجه نهایی نمی‌توان رد یا تایید کرد.

شایان ذکر است، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر ضرب و شتم و حتی به کما رفتن یک دانش‌آموز در روستای توزلو شهرستان خدابنده در برخی رسانه‌ها و فضاهای مجازی منتشر شد که این موضوع از طریق آموزش و پرورش استان زنجان به صورت رسمی تکذیب شد.

این در حالی است که خانواده حسن سلیمانی در مصاحبه خود بر ضرب و شتم این دانش‌آموز توسط مدیر مدرسه تاکید دارند.

۱۳۹۵/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...