نسخه چاپی

اعدام 10 نفر در ننگرهار توسط داعش

یك منبع خبری افغانستان اعلام كرد كه گروه تروریستی داعش 10 تن از بزرگان قومی و افراد با نفوذ را در شهرستان «پچیراگام» دستگیر و به قتل رساندند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، خبرگزاری پشتو زبان «جمهور» امروز (سه شنبه) نوشت که گروه تروریستی داعش روز گذشته این بزرگان اقوام و افراد صاحب نفوذ را دستگیر و به قتل رسانده است.

در این گزارش افزوده شده است که گروه تروریستی داعش پس از تصرف برخی مناطق در شهرستان پچیراگام ،این افراد را دستگیر و کشته است.

در این حال وزارت دفاع افغانستان روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای از کشته شدن 16 داعشی و زخمی شدن 42 تن دیگر از آنان در شهرستان های «اچین» و «پچیراگام» استان ننگرهار خبر داد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع افغانستان، این افراد در حملات هوایی نیروهای ارتش کشته شده اند و یک عرب نیز در میان کشته شدگان مشاهده می شود.

برخی از اعضای شورای استانی ننگرهار، حمایت شبکه های اطلاعاتی کشورهای خارجی از گروهک تروریستی داعش را دلیل تحرکات دوباره عناصر این گروهک در استان ننگرهار می دانند.

هفته گذشته بر اثر درگیری مسلحانه میان نیروهای مسلح مردمی و عناصر داعش، تلفات سنگینی به این گروهک وارد شد. داعش در مناطق «اچین»، «هسکه»، «مینه»، «پچیراگام» و «کوت»، فعالیت دارد.

«ذبیح الله ازمری» یکی دیگر از اعضای شورای استانی ننگرهار نیز تصریح کرده است که فعالیت داعش بدون حمایت همه جانبه شبکه های اطلاعاتی خارجی امکان پذیر نیست.

۱۳۹۵/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...