نسخه چاپی

نماینده مجلس خطاب به آخوندی: فقط اینجا ننشینید و میوه بخورید!

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای كه گلایه‌ها و حواشی زیادی را به دنبال داشت خطاب به وزیر راه گفت: جوانان خوزستان به علت بیكاری و بی‌عدالتی مهاجرت كرده‌اند، ورزش و بنیاد مسكن در خوزستان مرده است؛ فقط اینجا ننشینید و میوه بخورید.

به گزارش نما به نقل از فارس، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد؛ وزیر دولت تدبیر و امید مورد انتقاد جمع نمایندگان در مورد عملکرد وزارت مذکور در استان قرارگرفت.
عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی صراحتا وزیر را مورد سوال قرارداده و اظهار کرد: وزیر راه تاکنون در رابطه با راه‌های استان خوزستان چه اقدامی انجام داده و طی سال‌های وزارت خود کدام راه و بزرگراه، فضای سبز و خطوط ریلی استان را افتتاح کرده و کدامیک از دستورات عملی گشته است؟
سامری تصریح کرد: 75 درصد از منابع درآمدی کشور در خوزستان است و مدیران در استان گزارش‌هایی را به شما ارائه می‌دهند که واقعیت ندارد و عنوان بهانه‌های بنی اسرائیلی بر خواسته‌های واقعی و اولیه مردم خوزستان بسیار ناشایست است.
وی ابراز داشت: خرمشهر پیشانی نظام جمهوری اسلامی است، شهر من مورد تعرض بیگانگان قرار گرفت اما دولت حاضر نیست خرمشهر و آبادان را بازسازی کند و جوانان ما به علت بیکاری و بی‌عدالتی مهاجرت کرده‌اند، ورزش خوزستان و بنیاد مسکن در خوزستان مرده است.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان دقیق این جمله که «آقای آخوندی شما زرنگی کرده‌اید» اذعان داشت: خودرو‌ها از تمام جاده‌ها وارد خرمشهر می‌شود و تمام جاده به ویژه جاده قدیم خرمشهر در مسیر تردد ماشین‌های سنگین قرار دارد و تاکنون به وضعیت آن رسیدگی نشده است.
سامری خطاب به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: فقط اینجا ننشینید و میوه بخورید، مردم خرمشهر نسبت به نظام جمهوری اسلامی با دفاع از خاک کشور و نظام انصاف به خرج دادند اما برخورد شما با مردم این شهر منصفانه نیست، بنده انتقاد سفت و سختی از رئیس جمهور روحانی

۱۳۹۵/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...