نسخه چاپی

پاپی‎زاده در گفت‎وگو با نما:

صندوق ذخیره فرهنگیان محلی برای سوء استفاده افراد خاص است/ خدمات رسانی صندوق ذخیره فرهنگیان به معلمان مشهود نیست

عکس خبري -صندوق ذخيره فرهنگيان محلي براي سوء استفاده افراد خاص استد/ خدمات رساني صندوق ذخيره فرهنگيان به معلمان مشهود نيست

از زمان تأسیس صندوق ذخیره فرهنگیان خدماتی كه می‌‎بایست به فرهنگیان ارائه می‌شد مشهود نبوده و بر اساس گزارش‎های و برسی‌ها بدست آمده صندوق ذخیره فرهنیگان امروزی محلی برای سوء استفاده یك سری افراد خاص شده است.

عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول در خانه ملت، در گفت‎وگو با پایگاه خبری نما، با تأکید بر این مطلب که صندوق ذخیره فرهنگیان شکل گرفته است تا خدمات بهتری به معلمانان بدهد، گفت: از آنجایی که فرهنگیان در حوزه معیشت با مشکلات جدی مواجه هستند ایجاد و تأسیس صندوق ذخیره فرهنگیان گامی در جهت بهبود معیشت و خدمات رسانی بهتربه فرهنگیان بوده است.

این نماینده مردم خوزستان گفت: از زمان تأسیس صندوق ذخیره فرهنگیان خدماتی که می‌‎بایست به فرهنگیان ارائه می‌شد مشهود نبوده و بر اساس گزارش‎های و برسی‌ها بدست آمده صندوق ذخیره فرهنیگان امروزی محلی برای سوء استفاده یک سری افراد خاص شده است.
پاپی‌زاده ادامه داد: نمایندگان منتظر هستند تا گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی اعضاء ارائه شود تا بتوان اصلاحات ساختارجدیدی در وزارت آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان صورت داد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در خصوص سرپرست جدید صندوق ذخیره فرهنگیان مجلس گفت: از آنجایی که وزارت آموزش پرورش فاقد مسئول تثبیت شده است اما نمایندگان پیگیری‎هایی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش در خصوص تعیین سرپرست برای صندوق ذخیره فرهنگیان کرده‌اند و مسئولان وزارت آموزش پرورش گفتند به دلیل آنکه مدیران قبلی مورد اتهام و سوء ظن قرار دارند، به همین خاطر مدیران اصلی از مسئولیت خود خلع شوند و سرپرستی صندوق در اختیار افراد دیگری قرار گرفته است تا بتوان به بحث تخلفات مدیران قبلی صندوق رسیدگی کرد.
پاپی‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در حال حاضر نایب رئیس هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان سرپرست صندوق را بر عهده دارد آیا وی از ارکان مدیران متخلف محسوب نمی‌شود؟ گفت: نایب رئیس هیئت امنا تحت شرایط خاصی می‌‎تواند جایگزین و سرپرست مدیران قبلی شود.

وی افزود: نمایندگان مجلس انتخابات این چنینی را در صندوق ذخیره فرهنگیان قبول ندارند و معتقدند که باید از خارج صندوق افرادی را به عنوان سرپرست انتخاب کنند.

۱۳۹۵/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...