نسخه چاپی

آخرین اخبار از تحولات میدانی حلب

عناصر تروریستی امروز جمعه عملیاتی به نام «حماسه بزرگ حلب» را آغاز كردند كه به جز بمباران افراد غیر نظامی تا كنون هیچ پیشروی در هیچ جبهه‌ای نداشته اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، ائتلاف تروریستی جیش الفتح امروز جمعه اعلام کرد که عملیات موسوم به «حماسه بزرگ حلب» آغاز شده است.

تروریستهای معارض اعلام کردند که هدف جیش الفتح از این عملیات، به دست گیری کنترل حلب و شکستن محاصره مناطق شرقی این شهر است.

در آغاز حملات تروریستها، منابع خبری سوری اعلام کردند که عناصر تروریستی با خمپاره مناطق مسکونی «الحمدانیه، الاعظمیه و الفرقان» را هدف قرار دادند که چند نفر در پی آن زخمی شدند.

خبرگزاری «سانا» گزارش داد که در محور غربی حلب به ویژه «جمعیه الزهراء، الفامیلی هاوس و ضاحیة الاسد» نیروهای مقاومت شدیدا با تروریستها درگیر هستند و موفق شدند یک خودروی بمب گذاری شده تروریستهای جبهه النصره را منفجر کند.

پس از آن، ارتش سوریه یک تانک بمب گذاری شده وابسته به گروههای تروریستی را در محور جمعیه الزهراء با یک موشک هدایت شونده منفجر کرد.

رسانه های خبری وابسته به تروریستها همزمان با عملیات آنها، اخباری را مبنی بر به دست گیری کنترل کارگاه «الکرتون و المناشر» واقع در غرب حلب منتشر کردند که منابع میدانی ضمن تکذیب این اخبار، تأکید کردند که درگیری به شدت ادامه دارد و دهها تروریست کشته شدند.

یک منبع میدانی هم تأکید کرد که ارتش سوریه در جبهه های ضاحیه الاسد و «منیان» سه خودروی بمب گذاری شده تروریستها را منهدم کرد و چهارمین خودروی آنها نیز در نزدیکی پمپ بنزین «العنبرجی» از بین رفت.

هم اکنون نیز در جبهه های غرب حلب درگیریهای شدیدی در جریان است و تروریستها از زمان آغاز عملیات خود هیچ پیشروی نداشته‌اند.

جنگنده‌های روسیه و سوریه مواضع تروریستها را در «المنصورة، اطراف الفامیلی هاوس، الراشدین 5، خان طومان و محوطه گردان موشکی» هدف قرار دادند که در پی آن چندین تروریست کشته و زخمی شدند.

پس از اینکه تروریستها نتوانستند هیچ پیشروی داشته باشند، به دروغ شایعاتی را مبنی بر اسارت شماری از نیروهای مقاومت در حلب پخش کردند که یک منبع میدانی ضمن تکذیب این شایعات، تأکید کرد که در جمعیه الزهراء چندین تروریست کشته و زخمی شدند.

۱۳۹۵/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...