نسخه چاپی

سیزده آبان روز اعلام برائت از مستكبران جهان

حجت الاسلام یعقوبی: مردم ایران از همان آغاز انقلاب به دنبال برقراری عدالت بودند و زیر سلطه رفتن شرق و غرب را نپذیرفتند

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، خطیب جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه استکبار ستیزی در قرآن به صراحت بیان شده است گفت: مردم ایران از همان آغاز انقلاب به دنبال برقراری عدالت بودند و زیر سلطه رفتن شرق و غرب را نپذیرفتند.

حجت الاسلام والمسلین یعقوبی افزود: ملت ایران امروز در بهشت ولایت است و نباید به سمت جهنمی که طاغوتیان درصدند بسازند برود.

نماینده ولی فقیه در استان به صحبت های اخیر یکی از مهمان های خراسان شمالی در بین دانشجویان اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی در سیزده ابان از نظر امام انقلابی عظیم بود پس به امام تهمت نزنید و به جوان هایی که به دنبال الگو پذیری هستند دروغ نگویید.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه نماز جمعه فضایی برای بیداری ملی است افزود : تریبون های نماز جمعه موجب خرسندی دوستان و در هم شکستن دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی بسیج دانش آموزی را نهادی نوپا و در عین حال تاثیر گذار در بین دانش آموزان برای نهادینه کردن روحیه جهادی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خادمی عضو هیات مدیره زائر سرای امام رضا نیز در نماز جمعه امروز از واگذاری مکانی مناسب برای احداث زائر سرای امام رضا ویژه زائران خراسان شمالی در مشهد خبر داد و از مسئولان استان خواست از این فرصت استفاده کننده و برای بهره بره برداری هر چه سریعتر ازآن اقدام کنند.

۱۳۹۵/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...