نسخه چاپی

مرده زنده شد و 4 ساعت بعد مُرد!

وحشت در قبرستان لوشان

یك مرد كه مرده بود در قبرستان زنده شد و با پوشیدن لباس به خانه بازگشت.

به گزارش نما چند روز قبل جنازه مردی به نام محمد از اهالی قریه دربرند لوشان که به علت نامعلومی ‌فوت کرده بود برای دفن به گورستان حمل شد ولی موقعی که بستگانش می‌خواستند جنازه را در قبر بگذارند، مرده زنده شد و از گورستان به خانه‌اش بازگشت!!
زنم چند سال از من بزرگتر بود و دیگر تحملش را نداشتم! با روسری خفه اش کردم + عکس
حکم قاتلان شیخ حسن صادر شد + عکس
تلاش سارقان برای سرقت از بانکی در ایذه
دستگیری بیش از 1600 سارق در تهران
خبرنگار ما در لوشان که این گزارش را ارسال داشته می‌نویسد، طبق اظهار بستگان محمد تا موقعی که جنازه به غسالخانه و از آنجا به گورستان حمل شد، هیچ‌گونه آثار حیات در آن دیده نمی‌شد ولی وقتی که بستگانش با گریه و شیون جنازه را به طرف قبر حرکت دادند و می‌خواستند آن را به خاک بسپارند، ناگهان مرده حرکتی کرد و فریاد زد «من زنده‌ام، بی‌جهت گریه نکنید» و متعاقب آن از جای خود بلند شد...!
در این موقع عده‌ای که در آنجا حضور داشتند از شدت ترس پا به فرار Escape گذاشتند و به سرعت از آن حوالی دور شدند ولی سرانجام چند نفر از بستگان محمد به خود جرات دادند، کفن مرده زنده شده! را باز کردند و به او لباس پوشاندند و به خانه‌اش بردند ولی چهار ساعت بعد، مجددا محمد که زندگی دوباره‌ای یافته بود درگذشت و با انجام تشریفات لازم به خاک سپرده شد! موضوع جالب این‌که پس از مرگ مجدد محمد بستگانش به هیچ وجه حاضر نبودند جنازه‌اش را دفن کنند و انتظار داشتند یک مرتبه دیگر زنده شود. حتی مدتی هم از دفن جنازه خودداری کردند ولی دیگر مرده زنده نشد و جنازه مدفون گردید

۱۳۹۵/۹/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...