نسخه چاپی

پیام وزیر ارتباطات به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تنظیم مقررات

همزمان با سالروز تاسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همین مناسبت پیامی ارسال كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین،در این پیام، دکتر واعظی با بیان اینکه 19 آذر سالروز تأسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مسوول اجرای سیاست ها و تنظیم مقررات ارتباطات و مدیریت استفاده بهینه از منابع محدود شماره گذاری و طیف فرکانس و ایفای وظایف حاکمیتی، نظارتی و اجرایی را گرامی می داریم، آورده است: یکی از سیاست های مهم این وزارت در دولت تدبیر و امید توسعه فعالیت بخش خصوصی است که این مهم وظیفه سازمان یاد شده را بیش از پیش پر رنگ تر کرده است.


وی افزود: یقیناً مطالعه و صدور پروانه های متعدد در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات نظیر اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) ارائه خدمات ارتباطی ثابت (Servco) طرح ترابرد پذیر شماره ها و رومینگ ملی را مقدمه ای دانست بر اقدامات اساسی و تحولات وسیع این بخش و افزود: با مشارکت و تعامل همه جانبه تمامی بازیگران این عرصه و با استفاده از ظرفیت نهادهای علمی - پژوهشی این امر محقق می شود.


درپایان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن قدردانی از فعالیت های کارکنان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی واعظی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تصریح کرد: ازخداوند قادر متعال توفیق روزافزون همه عزیزان را در مسیر پرفراز و نشیب توسعه این بخش خواستارم.



با حضور دکتر واعظی ۲۲ پروژه ارتباطی استان کردستان به بهره برداری رسید

صبح امروز (جمعه) ۲۲ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان با اعتبار ۱۶۶ میلیارد تومان با حضور دکتر واعظی افتتاح شد.

بالاترین مقام ICT کشور افزود: برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها بابستی خدمات را در روستا گسترش داد.
وی با تاکید بر تحول زیر ساختهای استان طی سه سال گذشته گفت: تا پایان دولت اینترنت ۸۸۱ روستای استان کردستان برقرار خواهد شد و بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان دیگر در این استان سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.
دکتر واعظی خاطر نشان کرد: در تکمیل پوشش جاده ای تلفن همراه نیز سازمان تنظیم مقررات بررسی و پیگیری لازم را انجام خواهد داد.
وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنان با اشاره به انتصاب زنان در پست های مدیریتی افزود: سیاست دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت های مدیریتی بانوان است و از بانوان موفق در عرصه های مدیریتی استفاده کنیم و خانم مرادی اولین مدیر کل پست استانی است که در تاریخ پست منصوب شده اند.

۱۳۹۵/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...