نسخه چاپی

كوچكی نژاد، در گفتگو با خبرنگار نما:

هرچه به انتخابات نزدیك تر می شویم، برخورد با دانشجویان سخت تر و تند تر می شود/لغو سخنرانی مسئولان در دانشگاه‎ها نشان از انسداد سیاسی دولت است

عکس خبري -هرچه به انتخابات نزديک تر مي شويم، برخورد با دانشجويان سخت تر و تند تر مي شود/لغو سخنراني مسئولان در دانشگاه‎ها نشان از انسداد سياسي دولت است

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دولت با لغو سخنرانی برخی از مسئولان در دانشگاه‎ها انسداد سیاسی ایجاد كرد و روز دانشجو را یك سویه به نفع خود تغییر داد.

جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به لغو سخنرانی اصولگرایان در روز 16 آذر در دانشگاه‎ها در گفتگو با خبرنگار نما، گفت: از آنجایی که چند ماهی به پایان دوره دولت تدبیر و امید باقی نمانده است دولت باید پاسخگو باشد در بخش سیاست خارجی و عمران و اقتصاد و فرهنگی به مردم گزارش دهد.
وی در ادامه افزود: در رأس مردم بیشترین مطالبه گری را دانشجویان از دولت دارند از این رو لغو سخنرانی برخی از مسئولان در دانشگاه‏ها از سوی دولت اشتباه بزرگ دولت محسوب می‌شود.
این نماینده مردم در خانه ملت در ادامه تصریح کرد: دولت با لغو سخنرانی برخی از مسئولان در دانشگاه‎ها انسداد سیاسی ایجاد کرد و روز دانشجو را یک سویه به نفع خود تغییر داد.
به گفته کوچکی نژاد امروزه برخی از افراد ضد انقلاب در دانشگاه‎های کشور رفت و آمد می کنند.
نماینده مردم رشت در خانه ملت با تأکید براین مطلب که رفتارهای آخرین روز دولت به نفع دولت تمام نخواهد شد، اظهار داشت: آقای روحانی که همواره گذشتگان را به دلیل اقداماتی که انجام می‎داند نکوهش می کرد و حتی در زمان تقدیم اخرین لایحه بودجه سال 96 به مجلس بار دیگر اقدامات و عملکرد دولت قبل را نکوهش کرد باید به اوگفت چوب خدا صدا ندارد امروز تخریب شما شروع شده و شما نمی‎توانید پاسخ تخریب های خود را بدهید.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: دولت روحانی افتضاحی به عنوان برجام را رد این کشور اوردید و می خواستید بخاطر برجام بی فرجام جشن ملی بگیرید و مردم را به خیابان‎ها بکشانید و اگر تدابیر نظام نبود معلوم نبود چه تبعاتی برای این کشور برگزاری جشن ملی ایجاد می‎کرد.
وی بیان کرد: کار دولت در اقداماتی که جهت لغو سخنرانی اصولگرایان انجام داده است کار دستی نبود و بر دانشجو است که از مسائلی که در کشور ایجاد و اتفاق می افتد مطلع شود.
کوچکی نژاد به استیضاح وزیر علوم اشاره کرد و اظهار داشت: جمع اوری امضا برای استیضاح وزیر برای این است که چرا وزیر جناحی در دانشگاه‎ها رفتار می‎کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با تأکید بر یان مطلب که دولت‎ها زیاد با فضای دانشگاه‎ها آشنایی ندارند گفت: معتقدم اگر هرچه دانشجویان را آزاد بگذاریم تا دانشجو حرف خود را بیان کند و آزادانه حرفهای خود و انتقادهای خود را بگوید به نفع نظام است تا دانشجو را در خفقان نگاه داشت.
وی در خاتمه بیان کرد: ضروری است تا مجلس در خصوص لغو سخنرانی برخی از شخصیت‎ها و افراد در دانشگاه‎ها ورود و برخورد کند.

۱۳۹۵/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...