نسخه چاپی

توقیف خودروی حمل اثاثیه منزل با 341 كیلوگرم تریاك

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از كشف 341 كیلوگرم تریاك از خودروی حمل اثاثیه منزل و دستگیری یك قاچاقچی در این زمینه خبر داد.

به گزارش نما، دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جابه‌جایی و توزیع مواد مخدر از محور خاش به ایرانشهر را دارند، شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی قضائی موفق به شناسایی این خودرو در یکی از محورهای ورودی شهرستان ایرانشهر شده و دستور ایست صادر کردند اما قاچاقچیان با بی‌توجهی اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق به متوقف کردن خودرو و دستگیری یکی از آنان شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: مأموران در بازرسی دقیق از این کامیون، 341 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

۱۳۹۵/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...