نسخه چاپی

قاسم ساعدی در گفتگو با نما:

خندۀ جیب مردم به ادعای تورم 8 درصدی!/ كارمندان در سال آینده در تأمین زندگی با مشكل مواجه خواهند شد

عکس خبري -خند? جيب مردم به ادعاي تورم 8 درصدي!/ کارمندان در سال آينده در تأمين زندگي با مشکل مواجه خواهند شد

عضو كمیسیون انرژی مجلس گفت: متاسفانه كاركنان دولت كه قشر ضعیف و ضربه پذیر جامعه به شمار می‎روند با افزایش ده درصدی حقوق در سال آینده در تأمین زندگی خود با مشكلاتی مواجه خواهند شد.

قاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی و عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در گفتگو با خبرنگار نما، در خصوص تورم و افزایش حقوق‏ها در بودجه سال 96، گفت: دولت رشد هشت درصدی را به عنوان رشد تورم اعلام کرده است این در حالی است که این چنین آمارو ارقامی از سوی نمایندگان و مردم غیر قابل قبول است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نرخ تورمی که برای مردم و نمایندگان قابل قبول است که آن نرخ را در بازار بتوان مشاهده کرد، گفت: ملاک تعیین نرخ تورم باید بازار باشد و با وجود قیمت‎ها در بازار با هیچ علم اقتصادی نمی توانیم بپذیریم که نرخ تورم کشور ما امروز به هشت درصد یا کمتر از آن رسیده باشد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در خانه ملت بیان داشت: امروز مردم ایران در بحرانی ترین شرایط و روزهای تورم و رکود و رشد نقدینگی در کشور به‎سر می‎برند و در دولت روحانی تک رقمی شدن رشد تورم را مشاهده نکرده ایم و بازار و ارائه خدمات رفاهی گواهی بر ادعای ما می‎باشد که نرخ کالاها بجای کاهش افزایش یافته است.





عضو کمیسیون انرژِی مجلس با تأکید بر رکود و رشد نقدینگی در کشور گفت: امروز هزران هزار کارخانه، واحد تولیدی و کارگاه یا تعطیل شده اند یا نمیه تعطیل هستند آیا دولت با این وضعیت کارخانجات اعلام می‎کند که رشد تورم در کشورمان به 8/4 درصد رسیده است.؟



عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در ادامه به اعتبار بودجه برخی از نهادها و سازمان‎ها در بودجه سال 96 کل کشور، گفت: دولت بودجه سال 96 کل کشور را با نگاه‏ و آمار و ارقام که خود تدوین و تقدیم مجلس کرده است از این رو مسئولان دولتی تأمین بودجه و اعتبارات بین بخشی را متاسفانه با دید بلند پروازانه و غیر واقعی در نظر گرفته اند.

نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان گفت: بودجه سال 96 یک بودجه غیر واقعی و با افق دید بسیار تاریک تدوین شده است.



وی در ادامه در واکنش به اظهارات نوبخت در خصوص افزایش ده درصدی حقوق کارمندان در سال آینده بیان کرد: نوبخت بیان کرد که تورم تک رقمی شده است حقوق کارمندان 10 درصد افزایش می‎یابد که دولت با این افزایش ظلم بزرگی در حق کارمندان کرده است.



این نماینده مجلس بیان داشت: نرخ تورم 8 درصد یا کمتر از آن را امروز در بازار شاهد نیستیم و معتقدم تورم بالاتر از 8 درصد بر بازار سایه افکنده است.



ساعدی در خاتمه اظهار داشت: متاسفانه کارکنان دولت که قشر ضعیف و ضربه پذیر جامعه بشمار می‎روند با افزایش ده درصدی حقوق در سال آینده در تأمین زندگی خود با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

۱۳۹۵/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...