نسخه چاپی

حجت الاسلام عبادی، در گفتگو با نما:

دولت از صدای مخالفینش می‎ترسد/ روحانی در خصوص لغو 60 سخنران مخالف خود روزه سكوت گرفته است

عکس خبري -دولت از صداي مخالفينش مي‎ترسد/  روحاني در خصوص لغو 60 سخنران مخالف خود روزه سکوت گرفته است

عضو كمیسیون آموزش تحقیقات مجلس، گفت: لغو سخنرانی برخی از مسئولان و نمایندگان منتقد دولت در 16 آذر ماه سال جاری نشان از اجرای آزادی خواهی دولت تدبیر و امید است.

حجت الاسلام سید باقر عبادی نماینده مردم بیرجند در خانه ملت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به لغو سخنرانی کارشناسان و مسئولان در دانشگاه‎ها در روز دانشجودر گفتگو با خبرنگار نما، گفت: لغو سخنرانی برخی از مسئولان و نمایندگان منتقد دولت در 16 آذر ماه سال جاری نشان از اجرای آزادی خواهی دولت تدبیر و امید است.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولانی که ادعای آزادی بیان دارند و برای لغو سخنرانی فردی از نواب رئیس مجلس بیانیه صادر می‎کند اما در خصوص لغو سخنرانی منتقدین خود هیچ فرد و گروهی حرفی و بیانیه ای منتشر نمی‏کند و در این خصوص روزه سکوت گرفته‎اند.



نماینده مردم بیرجند در خانه ملت با طرح پرسشی مبنی بر این که آیا در حد رئیس جمهور است که در خصوص لغو سخنرانی آقای مطهری بیانیه بلند بالایی صادر کند؟ گفت: صدور بیانیه رئیس جمهور در جهت لغو سخنرانی مطهری در حالی صورت گرفته است از سال گذشته تا کنون 60 مورد سخنرانی نمانیدگان و افراد منتقد دولت در اقصی نقاط کشور لغو شده است و از سوی رئیس جمهور نه تنها برای لغو 60 سخنرانی بیانیه صادر نشد بلکه وی حتی یکبار در کلام خود به لغو چنین سخنرانی‎هایی اشاره نکرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: مردم مانده‎اند که کدام یک از ادعاهای دولت را قبول کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون روحانیون مجلس بیان داشت: دولت بجای این که کار مردم را انجام دهد و دغدغه اش برطرف کردن مشکلات کردم باشد خود را سرگرم بازی های سیاسی کرده است.

وی تصریح کرد: دوست داشتم آقای روحانی بقدری برای مردم کار و فعالیت کرده بود که همه از وی راضی بودند تا دیگر کسی نیاز نداشت برای رأی آوری دست به اجرای نمایش‎های سیاسی در سراسر کشور بزند و اگر این چنین بود من خود از روحانی حمایت می کردم اما وقتی به منطقه خود نگاه می‏کنم و می بینم هیچ اقدامی از سوی دولت برای مردم صورت نگرفته است.

عبادی در ادامه به ارائه آمار و ارقام روحانی در خصوص ایجاد اشتغال اشاره و بیان داشت: از آمار ارقامی که روحانی در خصوص ایجاد اشتغال ارائه می‎کند در حوزه انتخابیه من هیچ شغلی برای جوانان ایجاد نشده است چرا که هر آماری که به دست من می‎رسد خبر از بیکاری و تعطیلی واحد کارگاه تولیدی و صنعتی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون روحانیون مجلس اذعان داشت: مردم از بازی‏های سیاسی روحانی خسته شده اند چراکه مردم نان برای خوردن و آب برای آشامیدن ندارند.



عبادی در ادامه به مطالبه سپرده گزاران میزان و سهامداران پدیده، اشاره و تصریح کرد: سپرده گزاران میزان هنوز به دنبال گرفتن طلب هایشان از این موسسه هستند و سهام داران پدیده نیز از هستی ساقط شده اند و کسی نیست که به داد این افراد برسد آقای روحانی این موضوعات است که مایه شرمساری است نه لغو سخنرانی آقای مطهری.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خاتمه تأکید کرد: رئیس جمهور از آنجایی که برای مردم هیچ کاری انجام نداده است از این رو از صدای مخالفین خود می‎ترسد.

۱۳۹۵/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...