نسخه چاپی

اعلام محورهای مسدود به دنبال بارش برف در 3 استان

رئیس پلیس مركز كنترل ترافیك راه‌های كشور، گفت: ترافیك در باند جنوبی آزاد راه كرج - قزوین نیمه سنگین گزارش شده و در سایر محورهاترافیك روان است.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، گفت: ترافیک در باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین نیمه سنگین گزارش شده و در سایر محورهاترافیک روان است.

سرهنگ رحمانی اظهارداشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم ‌اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از پل کلاک تا گرم‌دره ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده های کشور ترافیک عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در استان‌های اصفهان محورهای سمیرم - شهرضا و تیران - عسگران بارش برف و در استان قم و کرمان در اکثر محورها بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، گفت: کمربندی دهلران، محور شمشک - دیزین، پونل - خلخال، سروآباد- پاوه به دلیل ریزش کوه و یخ بستن سطح جاده همچنان مسدود هستند و رانندگان به جای تردد در این مسیر ها می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

۱۳۹۵/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...