نسخه چاپی

پایان امیدها برای یافتن مفقودان زنده

به گزارش نما - کانال خبرگزاری مهر در خبری فوری نوشت: هیچ جسد و یا فرد زنده ای در محل موتور خانه ساختمان پلاسکو پیدا نشد. علی رغم اخبار منتشر شده مبنی بر محبوس شدن تعدادی از افراد در محل موتورخانه ساختمان پلاسکو اما سگ های زنده یاب موفق به پیدا کردن هیچ فردی نشدند.
با قطعی شدن خالی بودن موتورخانه ساختمان پلاسکو عملیات عمرانی برای آواربرداری و جست و جوی پیکرهای مطهر شهدای آتش نشان از سر گرفته شد.

دود و حرارت مانع استفاده از سگ‌های زنده‌یاب/هیچ علایمی از دستگاه‌های زنده‌یاب دریافت نشده است

ایسنا نوشت: مدیرعامل هلال احمر تهران تاکید کرد که تا این لحظه هیچ علایمی از سوی دستگاه‌های زنده‌یاب مبنی بر نشانه‌های علایم حیات در زیر آوار پلاسکو، دریافت نشده است.

حسین کتابدار باتاکید بر اینکه تا همین ساعت هیچ علایمی از سوی دستگاه‌های زنده‌یاب دریافت نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر پنج دستگاه زنده‌یاب شامل سه دستگاه بیورادور جدید که نسبت به حرکت انسان و حیوان واکنش نشان می‌دهند و حتی می‌توانند ضربان نبض و قلب را احساس کنند، در منطقه مستقر است اما تا این ساعت هیچ علامتی از سوی آنها دریافت نشده است.

وی افزود: چهار قلاده سگ زنده‌یاب نیز در محل حادثه مستقرند، اما با توجه به دود وسموم منتشره و همچنین حرارت آتش که در قسمت‌های زیرین آوار وجود دارد، استفاده از آنها تا مهار کامل آتش امکان ندارد.

وی همچنین در خصوص اخبار منتشر شده درباره اعلام وضعیت سکوت در منطقه حادثه برای استفاده از سگ‌های زنده‌یاب، گفت: چنین گزارشی نداشته‌ایم.

۱۳۹۵/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...