نسخه چاپی

دستگیری باند سارقان در زرند

فرمانده انتظامی زرند از دستگیری باند سارقان و كشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، نورعلی چوگانی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی زرند افزود: با اقدامات گسترده و بررسی دقیق پرونده‌های سرقتی مشخص شد، شگرد سارق یا سارقان در بیشتر پرونده‌ها یکسان بوده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با تحقیقات پلیسی و جمع‌آوری دلایل و مستندات به‌جامانده از صحنه جرم موفق به شناسایی سارق شدند، تصریح کرد: متهم در عملیاتی غافل‌گیرانه در مخفیگاهش توسط ماموران پاسگاه یزدانشهر دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی زرند خاطرنشان کرد: در بازجویی از متهم دستگیر شده، همدست وی نیز با کسب دستور مقام قضایی در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت، خرید و فروش مواد مخدر هستند، گفت: در بازجویی‌های تخصصی پلیس سارقان به پنج فقره سرقت مغازه و کارگاه به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال اعتراف کردند.

۱۳۹۵/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...