نسخه چاپی

اجرای 26 نمایش در سومین روز جشنواره تئاتر فجر

سومین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اجرای 26 نمایش به كار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش نما به نقل از هنرآنلاین: سومین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اجرای 26 نمایش به کار خود ادامه خواهد داد.

سومین روز جشنوراه سی و پنجم تئاتر با اجرای 10 نمایش صحنه ای، 7 نمایش محیطی و 9 نمایش در بخش "به علاوه فجر" به کار خود ادامه می‌دهد.

نمایش "سفید" به کارگردانی کوکوونا از کشور ژاپن در سالن اصلی، "نیمروز اسکاتلند" به کارگردانی ندا هنگامی در تالار چهارسو، "علی کوچیکه" به کارگردانی حسین فرخی در تالار سایه و "من، سیزیف" به کارگردانی وسلکا کوانچوآ از بلغارستان در تالار قشقایی آثاری که در بخش صحنه ای مجموعه تئاترشهر به صحنه خواهند رفت.

نمایش "پرسه‌های موازی" نوشته و کار پیام لاریان در تالار مولوی به صحنه خواهد رفت. این نمایش دو ساعت 17 و 19 اجرا خواهد شد.

تالار حافظ نیز در سومین روز برگزاری این رویداد هنری میزبان نمایش "آشپزخانه" نوشته و کار محمدرضا رادمند خواهد بود. این نمایش به مدت 90 دقیقه دو ساعت 18 و 20:30 به صحنه خواهد رفت.

نمایش‌های "پنجاه و چهارمین سالگرد..." به کارگردانی آرمین حمدی‌پور از شیراز و "خانه ابری" به کارگردانی مشترک حمید پورآذری و سیامک احصایی نیز در دو سالن دکتر ناظرزاده و استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهند شد. همچنین خانه هنرمندان نیز میزبان نمایش "اکسیژن" به کارگردانی مهدی ضیاچمنی از مشهد خواهد شد.

در بخش نمایش‌های محیطی، آلترناتیو، تعاملی و دیگر گونه‌های نمایشی نیز "چهار طبقه" به کارگردانی محمدهادی عطائی، "داستان مردم" به کارگردانی هادی عزیزی، "نیمه" به کارگردانی محمد مظفری و "هفت‌خوان" به کارگردانی میثم یوسفی در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهند شد. همچنین محوطه باز خانه هنرمندان نیز از ساعت 16 میزبان دو نمایش "فیش" به کارگردانی رستا رضوی و "هفت خوان" به کارگردانی میثم یوسفی خواهد بود. نمایش "نیمه" نیز ساعت 11 مجددا در محوطه برج میلاد اجرا خواهد شد.

بخش "به علاوه فجر" نیز در سومین روز برگزاری خود نمایش‌های "بانوی گمشده" به کارگردانی فرهاد شریفی در تماشاخانه ارغنون، "3600 ثانیه مردن" به کارگردانی الهام یوسفی در خانه نمایش "دا"، "به خاطر پدرم" به کارگردانی سعید کاظمی و "رادیو تئاتر شین" به کارگردانی محمدرضا جمال در تماشاخانه سه نقطه، "دست من" به کارگردانی کیوان سررشته در تماشاخانه موج نو، "بیست نمایش کوتاه درباره سلفی" به کارگردانی محمد رحمانیان در تئاتر آفتاب، زیرزمین" به کارگردانی حسن اسدی در تماشاخانه همای سعادت، "تله موش" به کارگردانی بهنود بهلولی در تماشاخانه فانوس و "شازده کوچولو" به کارگردانی مهداد خامنه‌ای در خانه موزه استاد انتظامی به صحنه خواهند رفت.

۱۳۹۵/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...