نسخه چاپی

تسهیلات ویژه برای آتش نشانان شهید پلاسكو

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران در محل حادثه پلاسكو گفت: شهدای آتش نشان این حادثه با دیگر شهیدان اتش نشانی تفاوت دارند. این شهیدان ایثارگری شان به حد نهایی رسیده است. بنابراین ما تسهیلاتی برای آنان در نظرگرفته‌ایم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران در محل حادثه پلاسکو گفت: شهدای آتش نشان این حادثه با دیگر شهیدان اتش نشانی تفاوت دارند. این شهیدان ایثارگری شان به حد نهایی رسیده است. بنابراین ما تسهیلاتی برای آنان در نظرگرفته‌ایم.

سید محمدعلی شهیدی با بیان اینکه اینکه شهدای آتش نشان به عنوان شهید خدمت هستند، اظهارکرد: علاوه بر تسهیلاتی که خود آتش‌نشانی و شهرداری برای این عزیزان در نظر دارد بنیادشهید نیز یقینا برنامه ریزی می کند که ببیند چه برنامه هایی می تواند در نظر بگیرد و تا چه حد می توانیم این عزیزان را زیرپوشش بگیریم.

وی با بیان اینکه آتش نشانی خودش قطعه دارد، گفت: اما من پیشنهاد می‌کنم که اگر علاقمند هستند و می خواهند ما در قطعه 50 در کنار مزار شهدای منا برای شهدای آتش نشان در نظر گرفته ایم.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، شهیدی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه در زمان شهید شدن شهید قانع انتقاداتی وجود داشت مبنی بر اینکه قوانینی که در مورد شهدای دیگر در نظر گرفته شده برای ایشان در نظر گرفته نشده است، گفت: این شهیدان با دیگر شهیدان آتش نشانی تفاوت دارند. این شهیدان ایثارگری شان به حد نهایی رسیده است بنابراین ما تسهیلاتی برای این آتش نشانان در نظرگرفته ایم. به همین دلیل با بنیاد شهید صحبت کردیم که در قطعه 50 که شهدای منا خاک شده اند به خاک سپرده شوند.

۱۳۹۵/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...