نسخه چاپی

اعتیاد گسترده محافظان كاخ سلطنتی انگلیس

رسانه‌های انگلیسی از آمار نگران كننده استفاده مواد توهم‌زا و الكل بین پرسنل نظامی این كشور و حتی بین نگهبانان ویژه كاخ سلطنتی اشاره كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، روزنامه «دیلی اکسپرس» مدعی شده است که از بین 730 زن و مرد نگهبان کاخ سلطنتی انگلیس که آزمایش استفاده آن‌ها از مواد مخدری چون کوکائین ،اکستازی،حشیش و استروئید مثبت درآمده بود، هشتاد نگهبان رده بالا نیز وجود داشته که مواد مخدر استفاده می‌کردند و بلافاصله اخراج شدند.

به نوشته این روزنامه، میزان نفرات نظامی مصرف‌کننده موارد مخدر در انگلیس از سال 2015 به این سو سی‌ درصد افزایش یافته به طوری‌که روزانه نتیجه آزمایش سه عضو نیروهای مسلح مثبت در می‌آید.

یک مقام ارتش انگلیس در واکنش به این خبر گفته است که مواد مخدر جایی در نیروهای مسلح انگلیس ندارد و پرسنل نظامی باید زندگی همدیگر را باور داشته و اگر شخصی تحت تاثیر مواد مخدر باشد قادر به انجام چنین کاری نیست.

در ادامه این مطلب آمده است که در نیروی هوایی انگلیس نیز آمار مصرف کنندگان مواد مخدر افزایش داشته به طوری که در سال 2016 80 پرسنل نیروی هوایی از این آزمایش ناموفق بیرون آمدند. این در حالی است که این میزان در سال 2015 برابر با 40 نفر بود.

روزنامه «سان» نیز اخیرا اعلام کرد که 500 نظامی انگلیسی در چهار سال گذشته تحت درمان سوء مصرف الکل بودند و 50 نظامی زن نیز در همین زمینه نیاز به مراقبت‌های پزشکی داشتند.

۱۳۹۵/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...