نسخه چاپی

جزییاتی از جریمه غایبان سربازی برای سال ۹۶

به گزارش نما - ایسنا نوشت: یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد تعیین میزان جریمه غایبین سربازی خبر داد.

علی کاظمی گفت: در جلسه یکشنبه کمیسیون تلفیق بخش‌های دیگری از درآمدهای بودجه سال ٩٦ مورد بررسی قرار گرفت؛از جمله در بند (د) تبصره ٧ در خصوص درآمدهای ناشی از تولید و عوارض واردات انواع سیگار، لایحه دولت حذف شد و به جای آن ماده ٨٨ قانون برنامه ششم به تصویب رسید.

وی افزود: بر اساس تبصره ٨ مقرر شد که به منظور کنترل و بهینه کردن آب مصرفی، کنتورهای هوشمند نصب شود و از کشاورزان هزینه‌ای دریافت نشود.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 96 خاطرنشان کرد: خرید خدمت سربازی برای غایبین بیش از هشت سال به صورت نقد و اقساط نیز نیز تصویب گردید و تغییری هم در لایحه دولت داده نشد. براساس بند (ب) تبصره ١١ میزان جریمه‌ها(به ریال) به شرح زیر است:

زیر دیپلم یکصد میلیون ریال

دیپلم یکصد و پنجاه میلیون ریال

فوق دیپلم دویست میلیون ریال

لیسانس دویست و پنجاه میلیون ریال

فوق لیسانس سیصد میلیون ریال

دکترای پزشکی سیصد و پنجاه میلیون ریال

دکتری غیر پزشکی چهارصد میلیون ریال

پزشکان متخصص پانصد میلیون ریال.

کاظمی در پایان اظهار کرد: همچنین همچنین با مصوبه کمیسیون تلفیق 96 درخصوص درآمد حاصل از یارانه‌ها مطابق قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مصوب ١٣٨٨/١٠/١٥ به دولت اجازه داده می‌شود در سال ٩٦ مبلغ چهارصد و هشتاد هزار میلیارد ریال درآمد از اصلاح قیمت کالاها و خدمات موضوع قانون مذکور داشته باشد.

۱۳۹۵/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...