نسخه چاپی

نتانیاهو حساب زیادی بر موضع افرطیون آمریكایی باز كرده است

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در نشست تهران باید راهكارهای پیشگیرانه برای جلوگیری از فجایعی كه ممكن است توسط افراطیان آمریكا و نتانیاهو در آینده شكل گیرد، اندیشیده شود.

به گزارش نما؛ حشمت‌الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، اظهار داشت: انتفاضه جریانی مردمی است و میزبانی مجلس برای برگزاری کنفرانس انتفاضه فلسطین بیانگر این است که حمایت از فلسطین به دولت‌ها محدود نمی‌شود و مستلزم حضور مردمی است.


وی با بیان اینکه این‌گونه کنفرانس‌ها در قالب دیپلماسی عمومی مطرح می‌شود، یادآور شد: ممکن است دولت‌ها در قالب سیاست‌های خاص راهبردی‌شان بخواهند موضوع فلسطین را موردبررسی قرار دهند اما درهرصورت این مسئله مردمی است و آنچه که برای مجلس مهم بوده ارتباط نزدیک مردم ایران با مردم فلسطین است چراکه بیش از هر چیزی در دنیا مردم فلسطین به‌دست فراموشی سپرده‌شده‌اند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان داشت: در حال حاضر نتانیاهو بر موضع افراط‌گرایانه دولت جدید آمریکا حساب زیادی باز کرده و امکان دارد با تبانی میان نتانیاهو و راست‌گرایان افراطی آمریکا بازهم شاهد فجایع دیگری علیه فلسطینی‌ها باشیم.


فلاحت پیشه در پایان خاطرنشان کرد: ازاین‌رو معتقدم در نشست تهران باید راهکارهای پیشگیرانه برای جلوگیری از فجایعی که ممکن است توسط افراطیان آمریکا و نتانیاهو در آینده شکل گیرد، اندیشیده شود.

۱۳۹۵/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...