نسخه چاپی

رسانه های روسی: روحانی آماده دور دوم مسئولیت پذیری شد

رسانه های روسی اعلام كردند: حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برای دوره دوم بر عهده گرفتن این مسئولیت در انتخابات پیش رو شركت می كند.

به گزارش نما؛ خبرگزاری ایتارتاس نوشت: روحانی تصمیم نامزدی برای برعهده گرفتن مسئولیت دور دوم ریاست جمهوری را گرفته است و از همین رو در انتخابات پیش رو که فصل بهار برگزار خواهد شد، شرکت می کند.
رسانه روسی روز دوشنبه به نقل از سخنان حسینعلی امیری معاون امور پارلمانی رئیس جمهوری ایران اضافه کرد: روحانی در هفته های اخیر تصمیم به اعلام نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری ایران را گرفته است.
ایتارتاس نوشت: پیشتر شماری از سیاستمداران با نفوذ ایرانی، تصمیم خود را برای شرکت نکردن در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، علی لاریجانی رئیس پارلمان و محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق ایران از آن جمله بودند.

*** خبرگزاری روسیا سگودنیا
خبرگزاری روسیا سگودنیا نیز به نقل از حسینعلی امیری معاون امور پارلمانی رئیس جمهوری ایران از تصمیم روحانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و نوشت: روحانی در هفته های اخیر به این نتیجه رسیده که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.
رسانه روسی افزود: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ایران ماه اکتبر سال گذشته اعلام کرد که روحانی رئیس جمهوری ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 2017 شرکت خواهد کرد.

*** خبرگزاری اینترفکس
اینترفکس دیگر خبرگزاری روسیه نوشت: حسن روحانی می خواهد بار دیگر در انتخابات شرکت و برای تصدی مقام رئیس جمهوری ایران مبارزه انتخاباتی کند.
رسانه روسی افزود: با وجود اینکه حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری ایران این تصمیم روحانی را اعلام کرده، اما خود وی هیچ مطلبی در این مورد اعلام نکرده است.
تصمیم حسن روحانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ایران در بسیاری از دیگر رسانه های روسی از جمله وستنیک قفقاز، ولاد تایم و ویستانیوز بازتاب داشته است.

۱۳۹۵/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...