نسخه چاپی

ورود 1.5 میلیون نوگواهینامه به خیابان‌های شهر

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینكه در ۱۱ ماهه گذشته ۱.۵ میلیون «نو گواهینامه» به تعداد رانندگان اضافه شده‌ است، گفت: نوروز امسال با نوروزهای سال‌های قبل تفاوت دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در ۱۱ ماهه گذشته ۱.۵ میلیون «نو گواهینامه» به تعداد رانندگان اضافه شده‌ است، گفت: نوروز امسال با نوروزهای سال‌های قبل تفاوت دارد.

سردار تقی مهری در مراسم آغاز رزمایش ترافیکی نوروز ۹۶ گفت: این رزمایش با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده است و همه همکاران با تمام توان از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین با شعار پرهیز از خطر،آرامش در سفر برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی به صحنه آمده‌اند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه نوروز امسال با نوروزهای سال‌های دیگر تفاوت دارد، افزود: در ۱۱ ماهه گذشته یک و نیم میلیون «نو گواهینامه» به تعداد رانندگان اضافه شده‌ و همچنین قریب به ۱۹ میلیون خودرو و ۱۲ میلیون موتورسیکلت شماره گذاری شده که همین شرایط را متفاوت می‌کند البته همه خدمت‌گزاران نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های خدماتی به عنوان نماینده دستگاه‌های خدماتی سعی می‌کنند تعطیلات بی‌خطری را برای شهروندان رقم بزنند.

وی گفت: هواشناسی پیش بینی کرده که امسال در ایام نوروز شاهد بارش برف و باران هستیم؛ از این رو باید با توجه به شرایط ویژه جوی، رانندگی قابل قبولی از سوی رانندگان ارایه شود و هم اینکه مأموران پلیس راهور با حضور پررنگ در جاده‌ها آرامش را به رانندگان القا کنند.

۱۳۹۵/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...