نسخه چاپی

محمد جواد كریمی قدوسی در گفتگو با نما:

دولت عزمی برای مبارزه با قاچاق ندارد

عکس خبري -دولت عزمي براي مبارزه با قاچاق ندارد

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چرا در جمهوری اسلامی كه سیصد هزار شهید آرمان های اسلام را در اختیار داریم رئیس جمهور از بردارش حمایت می كند؟

محمد جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و کلات و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با نما، در واکنش به عدم اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی دستگاههای اجرایی، گفت: اقتصاد مقاومتی در کشور خوب اجرا نشده است.
وی در ادامه افزود: ورود کالاهای قاچاق به کشور ناشی از عدم عملیاتی شدن اقتصا مقاومتی است.
وی در ادامه افزود: در خراسان صنعت اسید سیتریک راه اندازی شد که صد در صد نیاز داخلی را تأمین می کرد که در حال حاضر این محصول پایه با شصت هزار تن ظرفیت فعال است که می تواند واردات این کالا به کشور برداشته شود.
کریمی قدوسی ادامه داد: دولت قرار بود تعرفه مناسبی برای خط تولید کارخانه اسید سیتریک در نظر بگیرد متاسفانه در کمیسیون ماده یک در مورد تعرفه ها تصمیم گیری نمی کنند و جلوی واردات بی رویه این محصول را به کشور نمی گیرند.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس ادامه داد: نظام بانکی روش معضل بزرگ که سی درصد اقتصاد کشور مربوط به این بخش است و سی درصد دیگر جلوگیری از مالیات عادلانه است که همه اینها در اختیار دولت قرار دارد و دولت برای اجرای این موارد نیاز به بودجه ندارد اما متاسفانه دولت این سه اقدام را به کل فراموش کرده است.
نماینده مردم مشهد و کلات تصریح کرد: معتقدم شبکه قاچاق کالا در نهاد ریاست جمهوری نفوذ دارد چراکه دلیلی برای سکوت روحانی در این قصه نمی بینم.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت گفت: آقای روحانی یکبار در مخالفت قاچاق کالا و ارز حرف نزده است و برای جلوگیری از واردات بی رویه فرمان اجرایی صادر نکرده است.
وی افزود: برادر روحانی ازجمله افرادی است که در این زمینه قابل سوال است.
کریمی قدوسی ادامه داد: من به مردم کره جنوبی درود می فرستم چراکه کاری که کردند که اسلام به دنبال اجرای آن است.
وی افزود: دین برای مردم کره جنوبی جایگاهی ندارد و مردم آزاد هستند دین حاکمی در این کشور وجود ندارد اما وقتی می شنوند رئیس جمهورشان به یکی از دوستانش رانت کوچک داده است آنقدر قوی منظم بر روی کار آمدند تا رئیس جمهور را عزل واز کار برکنار کردند.

۱۳۹۵/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...