نسخه چاپی

سید محمد جواد ابطحی در گفتگو با نما:

برخورد دولت با منتقدان خلاف وعده‌های انتخاباتی روحانی بود

عکس خبري -برخورد دولت با منتقدان خلاف وعده‌هاي انتخاباتي روحاني بود

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دولت باید اجازه بدهد تا هركسی هر صحبتی دارد حرف خود را بیان كند و وظیفه دولت است تا در برابر صحبت ها و انتقادات نمایندگان با دلیل و سند های معتبر ارائه دهد.

محمد جواد ابطحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم خمینی شهر در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به شکایت دولت از نمایندگان منتقد ، گفت: از آنجایی که هر کسی حق شکایت از افراد را دارند از این رو دولت نیز حق دارد از نمایندگان شکایت کند و تاکنون از وکلای ملت شکایت کرده است.
وی در ادامه به شعارهای روحانی در زمان انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: این گونه رفتار کردن با شعارهایی که روحانی در زمان انتخابات می داد در تعارض است.
ابطحی در ادامه افزود: اگر نماینده نتواند نظرات و پیشنهادات خود را که دیدگاههای مردم است را با صراحت بیان کند، آیا مردم کوچه و بازار می توانند ابراز کنند؟.
وی در ادامه تصریح کرد:زیبنده نظام نیست که بخواهند با شمیشیر شکایت از نمایندگان اجازه انتقاد از آنها را بگیرند در حالی که پیامبر اکرم (ص) بیان فرموده اند هیچ امتی رستگار نیست مگر اینکه ضعیف بتواند در آن نظام حق خود را بدون لکنت زبان بگیرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به روایتی از خلیفه دوم اشاره کرد و ادامه داد: در زمان خلیفه دوم مردم چنین اجازه ای داشتند تا خلیفه مسلمین را با شمشیر کج به راه راست سوق دهند چگونه است که در نظام علوی چنین اجازه ای وجود ندارد؟

۱۳۹۶/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...