نسخه چاپی

رضایی كوچی در گفتگو با نمامطرح كرد:

مهم ترین تكلیف مردم در سال 96 حضوری پرشور در انتخابات است

عکس خبري -مهم ترين تکليف مردم در سال 96 حضوري پرشور در انتخابات است

رئیس كمیسیون عمران در خانه ملت گفت:در سال 96 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس را در پیش داریم و ضرورت دارد تا مردم نسبت به سال های گذشته حضور پرشور تری در پای صندوق های رای داشته باشند.

رئیس کمیسیون عمران در خانه ملت گفت: دعایم اول سلامتی آقا امام زمان(عج) وبعد بهبود وضعیت اقتصادی و حل گرفتاری و مشکلات مردم در سال 1396 است.

محمد رضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس و نماینده جهرم در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در مورد این که عید نوروز را به کدام شهر و استان سفر خواهد کرد، گفت: در آغازین روزهای سال 96 همراه با خانوه به مشهد مقدس سفر خواهم کرد.
وی در ادامه در مورد این که دوست دارد اولین نفر به چه کسی عیدی بدهد، افزود: اولین عیدی را به بچه های خودم خواهم داد.
رئییس کمیسیون عمران مجلس دوست دارد به فرزندان دوقلوی هفت ساله خود گل و اسباب بازی و مقادیری پول بدهد.
رضایی کوچی با سخت دانستن سوال این که اولین عیدی را از چه کسی خواهد گرفت گفت: هرکس که زودتر عیدی به ما دهد از همان فرد عیدی خود را دریافت خواهم کرد.
وی در مورد این که دوست دارد عیدی که به وی می دهند چه چیزی باشد؟ خاطرنشان کرد: چیزی خاصی در نظر ندارم که بخواهم به عنوان عیدی از فردی دریافت کنم چراکه معتقدم از دوست هرچه رسد نیکوست.
نماینده مردم جهرم در خانه ملت سال 96 را سال انتخابات برشمرد و گفت: در سال 96 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس را در پیش داریم و ضرورت دارد تا مردم نسبت به سال های گذشته حضور پرشور تری در پای صندوق های رای داشته باشند.
وی افزود: مردم باید به برنامه هایی در انتخابات رای دهند که در برنامه ها به وضعیت اقتصادی و اشتغال جوانان کشور بیشتر توجه شده باشد چرا که در این دو موضوع در کشور با مشکلاتی ربرو هستیم.
رئیس کمیسیون عمران در خانه ملت خطاب به نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس، گفت: نامزدهایی که می خواهند پا به عرصه انتخابات بگذارند باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برنامه و راه چاره از برون رفت مشکلات داشته باشند و برنامه های آنها نیز به گونه ای تدوین شده باشد که قابلیت اجرایی شدن داشته باشد.
نماینده مردم جهرم در خانه ملت در خاتمه در مورد این که بهترین دعایی برای مردم در زمان تحویل سال نو خواهد کرد چه دعای است؟ اظهار داشت: دعایم اول سلامتی آقا امام زمان(عج) وبعد بهبود وضعیت اقتصادی و حل گرفتاری و مشکلات مردم در زمان تحویل سال 1396 خواهد بود.

۱۳۹۵/۱۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...