نسخه چاپی

قاسم ساعدی در گفتگو با نما مطرح كرد:

عیدی متفاوت یك نماینده مجلس به خانواده اش

عکس خبري -عيدي متفاوت يك نماينده مجلس به خانواده اش

عضو كمیسیون انرژی مجلس گفت: من خودم را وقف فرزندان و زندگی خود كرده ام و تمام وجودم را به آنها به عنوان عیدی هدیه خواهم داد.

قاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما در مورد سفرش در تعطیلات عید باستانی، گفت: در روزهای آغازین سال جاری در جمع مردم حوزه انتخابیه خود خواهم بود و نشست های خودمانی با مردم خواهیم داشت تا در این نشست ها شاید بتوانیم تا حدودی مشکلات مردم را برطرف کنیم.
وی در ادامه افزود: در نظر داریم دیگر روزهای تعطیلات نوروز را به همراه خانواده به عتبات عالیات سفر خواهیم کرد.
ساعدی، در مورد این که اولین عیدی را به چه فردی می خواهد بدهد، گفت: در خوزستان رسم است که بزرگ خانواده به اعضای خانواده عیدی می دهد و من هم به خانواده خودم در روز اول عید عیدی خواهم داد.
نماینده مردم هویزه، دشت آزادگان در خانه ملت در ادامه در مورد این که چه چیزی را به عنوان عیدی می خواهد به خانواده خود بدهد، خاطرنشان کرد: من خودم را وقف فرزندان و زندگی خود کرده ام و تمام وجودم را به آنها به عنوان عیدی هدیه خواهم داد.
عضو کمیسیون انرژی در ادامه بیان در مورد این که اولین عیدی را از چه کسی خواهد گرفت، گفت: اولین عیدی را از خانمم خواهم گرفت چراکه پدر و مادرم در قید حیات نیستند و نمیدانم عیدی برایم چه چیزی را در نظر گرفته است.
ساعدی در مورد آرزویش برای مردم در سال جدید گفت: امیدوارم سال پر خیر و برکت برای مردم باشد و بتوانند با مشکلات فائق آیند و عزت سلامت سربلندی برای تک تک مردم ایران باشد.
به گفته عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت سال آینده را سال پر خیر برکت برای مردم است و خوشبین باید باشیم که سال بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی خواهد بود.
نماینده مردم دشت آزدگان و هویزه رنگ سال آینده را رنگ سفید برشمرد و گفت: این رنگ رنگ بی رنگی است و سفید مظهر صلح دوستی است به همین دلیل رتنگ سفید را مناسب تر از دیگر رنگ ها برای سال آینده می دانم.

۱۳۹۵/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...