نسخه چاپی

تمام دستگاه‌های استان خوزستان برای مقابله با سیل احتمالی آماده شدند

با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر بارشهای رگباری در سطح استان و اهواز امروز جلسه ستاد مدیریت بحران اهواز تشكیل شد.

به گزارش نما، کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت جوی خوزستان گفت: براساس اطلاعیه‌های قبلی از روز جمعه دومین سامانه بارشی با بارش‌های قابل ملاحظه و در برخی نقاط پراکنده آسمان خوزستان را احاطه می‌کند که تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی افزود: مناطق شمالی و شرقی بیشترین بارش‌های رحمت الهی را دارند و احتمال آبگرفتگی معابر در اکثر نقاط استان وجود دارد بنابراین مهمانان نوروزی،گردشگران وعشایر کوچ کننده از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال بارش باران در اواخر امروز چهارشنبه در نقاط شمالی و شرقی خوزستان وجود دارد .

در پی انتشار اطلاعیه‌ای از سوی سازمان هواشناسی خوزستان مبنی ورود موج‌های بارشی به خوزستان و احتمال آبگرفتگی معابر فرمانداری اهواز نیز برای جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه به تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرکزی خوزستان برای مقابله با سیلاب و احتمال ابگرفتگی معابر دستور آماده باش داد.

نبی الله خون میرزایی سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به آماده باش بودن تمامی دستگاه‌ها برای مقابله با سیل اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر بارشهای رگباری در سطح استان و اهواز امروز جلسه ستاد مدیریت بحران اهواز تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در جلسه یاد شده بر آماده باش شدن تمام دستگاه‌ها تاکید شد، افزود: در جلسه تاکید شد که شهرداری اهواز، آبفا اهواز، فرمانداری اهواز و کمیته بحران در اهواز فعال بوده و هیچ یک از مدیران دستگاه‌های یاد شده حق خروج از استان را ندارند.

سرپرست فرمانداری اهواز با بیان اینکه همچنان اهواز میزبام مهمان نوروزی است،گفت: به اندازه کافی مکان مناسب برای اسکان مهمانان نوروزی در اهواز داریم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...