نسخه چاپی

محمد حسینی:

اقتصادمقاومتی آنگونه كه برازنده مردم بود اجرا نشد

عضوكمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس گفت:دولت نتوانست برنامه های جدی را در حوزه اقتصاد مقاومتی به خوبی اجرایی كند و در استانها شاهد تعطیلی بسیاری از كارخانه ها،ركود در تولید و بیكاری كارگران شده‌ایم.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، محمد حسینی طی مصاحبه ای در خصوص " عملکرد دولت در سال اقتصاد مقاومتی و میزان موفقیت در تحقق وعده ها و تامین نظر مردم "،گفت: در بحث اجرا و اقدام عملی برای سیاست های اقتصاد مقاومتی نیاز است که برنامه های مورد نظر تامین و تلاش برای تحقق آن صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه درچند بخش از اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی انجام داده شده ولی در برخی از مسائل و موضوعات موفق نبوده و شرایط وضعیت بهتری پیدا نکرد، تصریح کرد: دولت نتوانست برنامه های عملی و جدی را در حوزه اقتصاد مقاومتی به خوبی اجرایی و مدیریت کند و در اکثر استانها شاهد تعطیلی بسیاری از کارخانه ها ، رکود در تولید و بیکاری کارگران شده ایم.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت اقداماتی را در جهت رفع تورم انجام داد که تا حدودی موفق بود و توانست از رشد قیمت ها جلوگیری شد، اظهار کرد: دولت نتوانست اعتماد سازی را برای استفاده از تولید داخلی و جلوگیری از واردات بی رویه انجام دهد و متاسفانه در این بین شاهد حجم بالای از قاچاق در کشور بودیم که ضربات فراوانی به اقتصاد و تولید کشور وارد کرد.

وی تاکید کرد:دولت باید برای اقدام و عمل جدی درحوزه اقتصاد مقاومتی،حمایت جدی از تولید داخلی را در سرلوحه کارها و برنامه های خود قرار دهد تا بتواند در حوزه معیشت و زندگی مردم تحولی را ایجاد نماید.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه علیرغم تلاش های صورت گرفته از سوی دولت برای بهبود زندگی و معیشت مردم براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی،گام های موفقی برای معیشت و رفاه اجتماعی مردم برداشته نشد و آنچه برازنده مردم بود عملیاتی نشد،‌ابراز امیدواری کرد که با اصلاح زیرساختها و بهبود وضعیت، دولت و مجلس بتوانند به نحو مطلوب گام های مفیدی را در جهت اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بردارند.

۱۳۹۶/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...