نسخه چاپی

گزارش نما از مراسم تشیع پیكر عارف لرستانی

عارف لرستانی كه داغدارش هستیم مدت ها بیكار بود/مرد ترین رفیق زنگی ام را از دست دادم

عکس خبري -عارف لرستاني که داغدارش هستيم مدت ها بيکار بود/مرد ترين رفيق زنگي ام را از دست دادم

من امروز مرد ترین رفیق زنگی ام را از دست دادم ،عارف انسان رك گو و نترسی بود ،یك ورزشكار بود كه سالم زندگی می كرد و رفتن او از میان ما واقعا ناباورانه و غیر قابل تصور است

برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون حاضر در این مراسم به خبرنگار نما گفت: من امروز مرد ترین رفیق زنگی ام را از دست دادم ،عارف انسان رک گو و نترسی بود ،یک ورزشکار بود که سالم زندگی می کرد و رفتن او از میان ما واقعا ناباورانه و غیر قابل تصور است
رامین ناصر نصیر بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم تششیع هنرمند فقید عارف لرستانی به خبرنگار نما گفت:باید متولیان امر خیلی زودتر از اینها به فکر هنرمندان این جامعه باشند و فکری به حال بیکاری برخی از هنرمندان این کشور بیاندیشند.
امثال عارف لرستانی زیاد داریم که هر کدام اندوخته ای برای فرهنگ این کشور هستند که باید تا زنده اند چاره اندیشی کرد و قدر اینها را بیش از این بدانیم.
این بازیگر طنزپرداز تلویزیون تصریح کرد: واقعیت خوبی نیست که در مورد خصوصیات و ویژگی های عارف لرستانی صحبت کنم ،واقعیت تلخی است که متاسفانه در حال تکرار است و باید علت آن برسی گردد.
افرادی که امروز در این مراسم شرکت کرده اند، هر کدام سالها با وی خاطره داشتند و صد افسوس که دیگر او در میان ما نمی باشد.
امید زندگانی دیگر هنرمند تلویزیون و سینما در خصوص ویژگی های عارف لرستانی به خبرنگار نما گفت: جنبه واقعی عارف این بود قبل از اینکه یک هنرمند باشد یک انسان کامل و بسیار زلال بود ، رفتن این انسان ها تنها با یک مراسم و اشک و گریه تمام نمی شود و باید این موضوع بررسی شود که چرا این اتفاقات برای هنرمندان کشور می افتد.
این عزیزان هر کدام سرمایه ای برای هنر این کشور محسوب می شوند و از دست دادن آنها ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه هنری کشور است ،حالا واقعا جایگزینی برای این هنرمندان داریم.
برزو ارجمند دیگر بازیگر سینما و تلویزیون حاضر در این مراسم به خبرنگار نما گفت: من امروز مرد ترین رفیق زنگی ام را از دست دادم ،عارف انسان رک گو و نترسی بود ،یک ورزشکار بود که سالم زندگی می کرد و رفتن او از میان ما واقعا ناباورانه و غیر قابل تصور است،امیدوارم که کمتر شاهد این وقایع تلخ در میان هنرمندان کشور باشیم .
به گزارش خبرنگار نما ، مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی امروز با حضور خانواده او، جمعی از هنرمندان، همکاران و همکلاسی‌هایش در دانشکده تئاتر و جمعی از مردم در تالار وحدت برگزار شد.سیامک انصاری، برزو ارجمند، سحر ولدبیگی، جواد هاشمی، پرستو صالحی، کوروش سلیمانی، علی فروتن، خسرو احمدی، شهره سلطانی، الیکا عبدالرزاقی، جواد عزتی، هادی کاظمی، سپند امیر سلیمانی، نادر سلیمانی، امید و امین زندگانی، و ... از جمله هنرمندانی بودند که برای بدرقه پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی در تالار وحدت حضور داشتند.
در این مراسم جواد رضویان پشت تریبون آمد و در حالی که با بغض سخن می‌گفت، اظهار کرد: عارف بچه تلویزیون بود و شاید باید از مسیر تلویزیون تشییع می‌شد. او سال‌ها کار نکرد، ولی هیچ‌گاه گردن کج نکرد. او مرد بود.
وی افزود: شوک حسن جوهرچی و علی معلم هنوز در وجود ما مانده بود که غم افشین یدالهی را چشیدیم و حالا هنوز چهلم علی آقا نشده که غم عارف را دیدیم. خدایا به ما صبر بده.
رضویان در پایان سخنانش خطاب به همسر عارف لرستانی گفت: الهام جان تو تنها نیستی و ما همه در کنار تو هستیم.
در ادامه محمدرضا هدایتی گفت: من و عارف جزو بچه‌هایی بودیم که همیشه به شهرستانی بودن خودمان افتخار می‌کردیم. من با رفتن عارف یکی از حامیان و دوستانم را از دست دادم و به همه ایران تسلیت می‌گویم و امیدوارم یاد او را همیشه در ذهنمان نگه داریم.
هدایتی نیز در پایان سخنانش از حاضران خواست تا به افتخار زنده‌یاد عارف لرستانی دست بزنند.
سپند امیرسلیمانی نیز در سخنانی کوتاه بیان کرد: برایم اینجا ته دنیاست. متاسفم که رفیقی را دست دادیم که همیشه می‌توانستیم روی او حساب باز کنیم.این بازیگر با خواندن قطعه‌ای شعر به سخنانش پایان داد.
همچنین در این مراسم علی اوجی نیز در سخنانی کوتاه اظهار کرد: عارف بسیار مهربان بود و برای شما زندگی می‌کرد. اما آن‌طور که باید قدر او را ندانستیم. او در یک سال آخر عمر خود کار نمی‌کرد و ما قدر این هنرمند را ندانستیم.
در پایان مراسم، همسر زنده‌یاد عارف لرستانی گفت: عارف خوشحال رفت. او همیشه دوست داشت که آرام در خواب برود و رفت. مرسی از همه شما که برای بدرقه او آمدید.
گفتنی است که پیش‌تر قرار بود که مراسم وداع با این بازیگر پس از اذان ظهر و عصر از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شود، اما با تغییر این تصمیم، تالار وحدت به عنوان مکان جدید برای مراسم تشییع عارف لرستانی اعلام شد.پیکر این بازیگر جهت خاکسپاری به کرمانشاه زادگاهش منتقل شد.

۱۳۹۶/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...