نسخه چاپی

روح الله عباسپور در گفتگو با نما:

اصلاح طلبان در انتخابات با چالش جدی رو به رو خواهند بود

عکس خبري -اصلاح طلبان در انتخابات با چالش جدي رو به رو خواهند بود

نماینده ادوار مجلس گفت: با اختلافاتی كه از بدو ورود اعضای شورای شهر روستا میان جریان اصلاح طلبی وجود داشته است بعید می دانم كه در شهرهای بزرگ و این جریان بتوانند توفیقاتی را بدست آورد.

روح الله عباسپور، نماینده ادوار مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نما در رابطه با برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای شهر و روستا، با تأکید بر این مطلب که برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اثرات منفی و مثبتی در پی دارد، گفت: یکی از اثرات منفی برگزاری دو انتخابات با یکدیگر این است که حجم عظیمی از جمعیت در حوزه برگزاری حضور خواهند داشت که باعث می شود تا مشکلاتی در پای صندوق های رای به وجود آید.
وی در ادامه افزود: در برخی نقاط مردم به جهت تشخیص ندادن صندوق های رای، رای های خود را اشتباها در صندوق دیگری می اندازند و در شمارش مسئولین امر با مشکلاتی روبرو خواهند شد.
عباسپور در ادامه به اثرات مثبت برگزاری دو انتخابات با یکدیگر اشاره و بیان داشت: این نوع برگزاری انتخابات باعث خواهد شد تا مشارکت مردم در حد وسیعی افزایش پیدا کند.
نماینده مردم بوئین زهرا در خانه ملت در مجلس نهم ادامه داد: برگزاری همزمانی انتخابات باعث خواهد شد تا آرای شوراها و ریاست جمهوری همدیگر را همپوشانی کند بدین معنا که اگر در عملکرد ریاست جمهوری نقضی مشاهده کرده باشند وجود این نقض باعث خواهد شد در انتخابات شوارها مردم به افراد و گروههایی رای دهند که به دولت نزدیک نباشند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم به دیگر نکته مثبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات همزمان باعث خواهد شد تا هزینه ها و چالش های اجتماعی در برگزاری انتخابات در کشور کاهش پیدا کند.
نماینده ادورا در مجلس به اختلافات میان برخی از اعضای اصلاح طلب در شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و بیان داشت: در هرکجا که اختلاف وجود داشته باشد باید بدانیم که در آن مکان ها شاهد هستیم اعضا به توفقیاتی دست پیدا نخواهند کرد.
وی افزود: با اختلافاتی که از بدو ورود اعضای شورای شهر روستا میان جریان اصلاح طلبی وجود داشته است بعید می دانم که در شهرهای بزرگ و این جریان بتوانند توفیقاتی را بدست آورد.
عباسپور در خاتمه گفت: وقتی مردم عملکرد جریان های فکری را در زمان برگزاری انتخابات بررسی و مشاهده می کنند و در بررسی هایشان به این نتیجه دست می یابند که جریان فکری که بر روی کار است عملکردش مثبت نبوده قطعا در انتخابات نیز در رای هایشان تجدید نظر خواهند کرد و این امر در رای شوراها نیز اثر بخش خواهد بود.

۱۳۹۶/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...