نسخه چاپی

گروگانگیرها فردی را كه برای وصول طلب شان گرفته بودند،اشتباهی بود

به گزارش نما - ایران نوشت:چندی قبل مرد جوانی به نام شایان با مراجعه به پلیس از ربوده شدن خود توسط چند مرد ناشناس خبر داد.

او به پلیس گفت: «سوار بر خودرو پرشیا به خانه‌ام در شمال شهر رسیده و در حال پارک خودروام بودم که ناگهان چهار مرد ناشناس سوار ماشین شده و با تهدید از من خواستند حرکت کنم. در بین راه هم ازمن خواستند بدهی میلیاردی‌شان را بپردازم. من که از شنیدن موضوع حسابی گیج شده بودم و نمی‌دانستم ماجرای بدهی میلیاردی چیست به آنها گفتم مرا اشتباه گرفته‌اند. تا اینکه 20 دقیقه بعد یکی از گروگانگیران که روی صندلی عقب نشسته بود، نگاهی به من انداخت و آن زمان بود که متوجه شد مرا اشتباهی ربوده‌اند که آزادم کردند.»
به دنبال ثبت این شکایت، پرونده‌ای در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و بازپرس مرشدلو دستور تحقیقات تخصصی در این باره را صادر کرد. درحالی که تجسس برای شناسایی متهمان پرونده ادامه داشت، چند روز بعد، پسر جوان که برای انجام کاری به کلانتری 101 تجریش رفته بود ناگهان با گروگانگیران روبه‌رو شد که برای پیگیری شکایت‌شان درباره طلب میلیاردی درآنجا بودند.
بدین ترتیب با شکایت پسرربوده شده چهار مرد جوان دستگیرو برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند. یکی از آنها در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: مدتی قبل درجریان تجارت با پدر شایان از او یک چک میلیاردی گرفتیم. اما زمانی که چک را به بانک بردیم برگشت خورد. پدر شایان حاضر به پرداخت بدهی‌اش نبود و ما هم حکم جلب سیار‌ش را گرفته بودیم. چون او را پیدا نمی‌کردیم؛ روز حادثه در مقابل خانه‌اش کمین کردیم و منتظر ماندیم تا بیاید. همین که خودروپژو پرشیا مقابل خانه توقف کرد سوار ماشین شدیم. می‌خواستیم او را به کلانتری ببریم؛ اما در طول راه متوجه شدیم که پسر را به جای پدرگرفته‌ایم. به همین دلیل از خودرواش پیاده شدیم.»
باتوجه به اظهارات متهمان پرونده، بازپرس جنایی دستور تحقیقات تخصصی دراین باره را صادر کرد.

۱۳۹۶/۲/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...