نسخه چاپی

گردشگران بوسنیایی عازم ایران می شوند

نخستین گروه چهل نفری از گردشگران بوسنیایی در سال ۱۳۹۶ عازم ایران می شوند.

به گزارش نما به نقل از مهر، آژانس گردشگری ریلکستور سارایوو نخستین تور گردشگری ایران در سال ۱۳۹۶ را با حضور چهل تن از شهروندان بوسنیایی از تاریخ ششم اردیبهشت ماه به مدت ده روز برگزار می کند.

خانم فاطما یاشاروویچ مدیر آژانس گردشگری ریلکستور سارایوو در دیدار با محمود حیدری سفیر کشورمان در بوسنی و هرزگوین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت صورت گرفته در راستای برگزاری این برنامه گفت: مدتی است سفرهای گردشگری به ایران را در دستور کار داریم و در سال جاری حداقل دو گروه چهل نفری عازم ایران خواهند شد. آمادگی داریم تا درصورت تقاضای بیشتر، ظرفیت تورها و دفعات آن را نیز افزایش دهیم.

وی افزود: حمل و نقل، اقامت، بسته های ویژه گردشگری و بیمه از جمله قدمات آژانس بوسنیایی به علاقه مندان برای سفر به ایران است و در این سفر که به مدت ده روز برگزار خواهد شد بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، یزد، کاشان و قم پیش بینی شده است.

سفیر کشورمان در این دیدار به ارائه خدمات فرهنگی و کنسولی و حمایت از اعزام گردشگران بوسنیایی به ایران اشاره کرده و افزود: افزایش تبادل گردشگران میان دو کشور زمینه ساز ارتقاء شناخت دو ملت نسبت به یکدیگر است و هر اقدامی که موجب آشنایی بیشتر شهروندان بوسنیایی با غنای تاریخی، فرهنگی و گردشگری ایران شود مورد استقبال و حمایت سفارت نیز قرار دارد.

۱۳۹۶/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...