نسخه چاپی

شاهد برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی هستیم‌

من انتشار لیست انتخاباتی را تكذیب می‌كنم و این شایعه‌ای بیش نیست كه به‌نظر من یك موضوع غیراخلاقی بوده و متاسفانه برخی به بی‌اخلاقی‌هایی در این زمینه پرداخته‌اند كه پیگیری‌های قانونی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از پایگاه 598، محمد فیضی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه هم‌اکنون شاهد برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی هستیم که به همین منظور حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای به مردم توصیه می‌شود.

وی افزود: من انتشار لیست انتخاباتی را تکذیب می‌کنم و این شایعه‌ای بیش نیست که به‌نظر من یک موضوع غیراخلاقی بوده و متاسفانه برخی به بی‌اخلاقی‌هایی در این زمینه پرداخته‌اند که پیگیری‌های قانونی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مردم ولایتمدار و غیور استان اردبیل بار دیگر در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور حضور خواهند داشت و با میثاق‌های امام راحل تجدید پیمان خواهند کرد.

فیضی بیان کرد: خنثی شدن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان با حضور پرشور و باشکوه مردم تحقق می‌یابد و مردم این موضوع را امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی به دنیا نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: از مردم استان انتظار داریم که به شایعات و اعمال غیراخلاقی توجهی نکنند و انتخابی آگاهانه و بابصیرت داشته باشند، چرا که این موارد سبب انحراف ذهن مردم و در نتیجه سبب ایجاد مشکلات بزرگی می‌شود که باید مورد توجه واقع شود.

۱۳۹۶/۲/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...